مراسم هفته جهانی کودک در سنندج برگزار می‌شود

معاون فرهنگی و امور اجتماعی شهرداری سنندج از برگزاری مراسم هفته جهانی کودک در پارک‌ جنگلی‌ توس‌نوذر خبر داد.

 

به گزارش   گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سنندج ،سرکوت نجفی گفت:  با توجه به اینکه در تقویم 8 اکتبر در بسیاری از کشورها از جمله ایران به نام روز جهانی کودک نامگذاری شده است، شهرداری و شورای اسلامی شهر سنندج هم در این راستا برنامه‌ریزی لازم برای برگزاری مراسم متناسب با این روز را تدارک دیده است.

وی از برگزاری مراسم هفته جهانی کودک در پارک جنگلی توس‌نوذر خبر داد و گفت: این مراسم با هدف ایجاد نشاط و شادابی و همچنین تقویت روحیه آنان برگزار خواهد شد.

نجفی با اشاره به اینکه شرکت در مراسم هفته جهانی کودک برای عموم آزاد است، بیان کرد: این مراسم در مجموعه ورزشی پارک بانوان واقع در پارک جنگلی توس‌نوذر برگزار می‌شود.

وی افزود: در این مراسم برنامه‌هایی از جمله نقاشی دیواری، موسیقی کودکان، نمایش عروسک‌های غول پیکر و گروه نمایشی کودکان با حضور کودکان اجرا می‌شود.

معاون فرهنگی و امور اجتماعی شهرداری سنندج با بیان اینکه در این مراسم به قید قرعه به شرکت کنندگان جوایزی اهداء خواهد شد که امیدواریم امسال نیز شاهد استقبال کودکان و خانواده‌های آنان در راستای برگزاری هر چه بهتر و باشکوه‌تر این مراسم باشیم.

نجفی عنوان کرد: مراسم هفته جهانی کودک پنج شنبه 19 مهر ماه از ساعت 15 الی 19 برگزار خواهد شد.

انتهای پیام/م

برگزاری مراسم هفته جهانی کودک در پارک جنگلی توس‌نوذر

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.