کسب عناوین برتر جشنواره تولیدات رادیویی و تلویزیونی استان‌ها

صدا و سیمای مرکز چهارمحال و بختیاری در بیستمین جشنواره تولیدات رادیویی و تلویزیونی استان‌ها، حائز عناوین برتر شد.

بیستمین جشنواره تولیدات رادیویی و تلویزیونی استان‌ها در کردستانبه گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از شهرکرد؛ صدا و سیمای مرکز چهارمحال و بختیاری، عنوان برتر بیستمین جشنواره تولیدات رادیویی و تلویزیونی مراکز استان‌های رسانه ملی در کردستان را از آن خود کرد.
 
بر اساس این گزارش؛ لوح تقدیر بهترین عملکرد در بخش فضای مجازی با عنوان «شبکه‌های اجتماعی و اپلیکیشن» به جمشید کریمی، معاون برنامه ریزی و امور مالی این مرکز اختصاص یافت.
 
در بخش آثار و تولیدات خبری نیز گزارش «سه در یک» از ناصر اکبر پور رتبه نخست تولیدات جنبی (اقتصاد مقاومتی) را کسب کرد و گزارش خبری «شیر تو شیر بازار شیر» از همین خبرنگار، مستند خبری «لیلی و مجنون» و گزارش خبری «اشک‌های روی آینه» با محوریت محرم از سمیه نجفیان شایسته تقدیر گردید.

خبر مکتوب با عنوان «افتتاح بنیاد هستی» از طاهره شفیعی نیز شایسته تقدیر شناخته شد.
 
در بخش آثار و تولیدات رادیویی لوح تقدیر بهترین تهیه کنندگی، برای برنامه «صبح و زندگی» به زهرا اردستانی و برای برنامه «راه و بی راه» (بخش ویژه) به فیروزه بنی طالبی اهدا شد.

همچنین در بخش موسیقی، دیدار محمودی به عنوان بهترین خواننده سنتی با آواز «گوگری»، حسن مجیدی به عنوان بهترین اثر اکسترال محلی و محمدرضا شاپوری به عنوان بهترین شاعر و کارگردان برنامه «چهار فصل عاشقی» تقدیر به عمل آمد.

بهترین عملکرد در بخش فضای مجازی (شبکه‌های اجتماعی و اپلیکیشن) هم به جمشید کریمی تعلق گرفت.
 
در بخش سیما هم جهانبخش زمانی برای برنامه ترکیبی تلویزیونی (مسابقه) «کوچ»، تندیس هدهد جشنواره را دریافت کرد.

همچنین لوح تقدیر بهترین تدوین گر، به سمانه علی بابایی در برنامه ترکیبی بخش سیما «شوگارمه» اهدا گردید.

فرحناز حاتم پوری برای برنامه سلامت و بهداشت، فرشاد صالحی برای برنامه گزارشی «سفر به شهرستان ها» و سید امیر موسویان برای برنامه «شوگارمه» لوح تقدیر بهترین تهیه کنندگان در بخش سیما را کسب کردند.

در بخش کارگردان مستند هم جمال اسکویی برای برنامه‌های «آوای سکوت»، «ارنگ کوچ» و «صدای پای دیو» لوح تقدیر دریافت کرد.
 
در بخش ویژه کمیسیون پژوهش این دوره از جشنواره عنوان بهترین پژوهشگر نیز به حمید محمدی از چهار محال و بختیاری رسید.
 
بیستمین جشنواره تولیدات رادیویی و تلویزیونی مراکز استان‌های صدا و سیما از ۱۴ شهریورماه جاری به مدت سه روز، به میزبانی استان کردستان در سنندج برگزار شد.

صدا و سیمای چهارمحال و بختیاری در نوزدهمین جشنواره تولیدات رادیویی و تلویزیونی مراکز صدا و سیما از ۳۰ آذر تا ۲ دی ماه ۹۵ در اهواز نیز عنوان و تندیس برترین مرکز را به همراه ۶ نشان هدهد زرین کسب کرد.

گفتنی است: بیست و یکمین جشنواره تولیدات رادیویی و تلویزیونی مراکز استان‌های صدا و سیما نیز سال آینده به میزبانی استان چهارمحال و بختیاری در شهرکرد برگزار خواهد شد.

انتهای پیام/ش

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.