تلاش برای حل مشکلات کتابخانه ها در اندیمشک

رئیس اداره کتابخانه های اندیمشک گفت: انتظار می رود شهردار جدید و اعضای شورای اسلامی شهر با اهتمام بیشتر نسبت به حل مشکلات کتابخانه ها بپردازند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، فریبا لطفی بافنده، رئیس اداره کتابخانه های اندیمشک بیان داشت: در 6 ماه اخیر شهرداری اندیمشک نسبت به پرداخت سهم نیم درصد خود اقدامی نکرده است.


وی افزود:پرداخت این مبلغ سهم شایانی در رفع مشکلات عدیده کتابخانه ها دارد که انتظار می رود شهردار جدید و اعضای شورای اسلامی شهر با اهتمام بیشتر نسبت به این موضوع اقدام کنند.


لطفی بافنده ادامه داد: امروز کتابخانه های عمومی از حالت سنتی خارج و مکانیزه شده اند که این روند به افزایش تعداد اعضا کمک می کند.


وی افزود: کتابخانه های عمومی اندیمشک درحال مجهزشدن به سیستم های نوین مانند WI FI برای اعضا هستند و ' عضویت سراسری' خدمت دیگری ست که افراد با عضو شدن در یک کتابخانه عمومی می توانند ازتمام کتابخانه های عمومی کشور استفاده کنند.


لطفی بافنده گفت:سلسله نشست های کتابخوان یک فعالیت اثر بخش در اشاعه ی فرهنگ مطالعه است که امروز شاهد برگزاری آن در کتابخانه های عمومی هستیم.


انتهای پیام/م

تلاش برای گسترش فرهنگ مطالعه

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.