اهواز؛

12 هزار جلد کتاب در کتابخانه تخصصی شادگان

مسئول کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان شادگان گفت:این کانون دارای کتابخانه تخصصی کودکان و نوجوانان است که در این اماکن ۱۲ هزار جلد کتاب با موضوعات مختلف دارا می باشد.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، صغری آلبوغبیش، مسئول کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان شادگان اظهار کرد: هم‌اکنون بیش از ۲۸۲ نفر عضو کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان شهرستان شادگان هستند.

وی افزود: این کانون دارای کتابخانه تخصصی کودکان و نوجوانان است که در این اماکن ۱۲ هزار جلد کتاب با موضوعات کتابخوانی و رمان، شعر، کاردستی، تاریخی، علمی، هنری و مذهبی در اختیار علاقه‌مندان قرار گرفته است.

مسئول کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان شهرستان شادگان، قصه‌گویی، شعرخوانی، بازی و سرگرمی، نشریه دیواری، نمایش خلاق، نمایش فیلم، نمایش عروسکی، کاردستی، بحث کتاب، بحث آزاد، معرفی سرزمین، معرفی شخصیت، معرفی کتاب، مسابقات، تحقیق و پژوهش، جشنواره و سوگواره و ... را از جمله فعالیت‌های این کانون عنوان کرد.

وی، نقاشی، طراحی، سفالگری، خطاطی و تصویرسازی را از دیگر فعالیت‌های هنری این کانون فرهنگی عنوان کرد.

آلبوغبیش، همچنین طرح ادبی و نوشتن اخلاق از جمله فعالیت‌های ادبی و آموزش و قرائت تجوید قرآن مجید، آموزش احکام و احادیث از فعالیت‌های اسلامی، همچنین آزمایشگاه علمی را از مهمترین فعالیت‌های این کانون هنری و فرهنگی در شهرستان خطاب کرد.

وی با بیان اینکه کودکان و نوجوانان چهار ساله می‌توانند عضو این کانون شوند، گفت: این افراد می‌توانند در تمام فعالیت‌های شش‌گانه فرهنگی، هنری، ادبی، علمی، اسلامی و ترویج و توسعه کتابخوانی شرکت کنند.
 
انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار