محرم فرصت مناسبی برای انتقال فرهنگ اسلامی به مردم

مدیرکل تبلیغات اسلامی کردستان گفت: ماه محرم فرصت مناسبی برای انتقال فرهنگ اسلامی و دینی به مردم بویژه به نسل جوان و نوجوان است.

 به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان  از سنندج ؛حجت‌الاسلام مختار کرمی مدیرکل تبلیغات اسلامی کردستان در یکصد و یکمین جلسه ستاد ساماندهی شئون فرهنگی در مناسبت‌های مذهبی استان کردستان که به مناسبت برنامه‌ریزی برنامه‌های ایام محرم‌الحرام در مجتمع فرهنگی نور سنندج برگزار شد، گفت: همه ما باید سیره اهل بیت را قدر بدانیم و از این گنجینه تمام نشدنی بهره ببریم.

 وی افزود: تقرب به خدا و رسیدن به سعادت در گرو دوستی با اهل بیت (ع) است لذا ماه محرم فرصت بسیار مهمی است که از این فرصت بهره برداری لازم را برای  ارتقاء فرهنگ اسلامی و خدمت به مردم به کار ببریم .

حجت‌الاسلام کرمی استفاده از ظرفیت‌های استان در راستای اجرای مناسب برنامه‌های ایام محرم متناسب با شان این ایام را خواستار شد و گفت: ماه محرم فرصت مناسبی برای انتقال فرهنگ اسلامی و دینی به مردم بویژه به نسل جوان و نوجوان است.

 برگزاری چهار همایش پرچمداران بصیرت در شهرهای کردستان

 مدیرکل تبلیغات اسلامی کردستان گفت : در آستانه فرا رسیدن ماه محرم‌الحرام چهار همایش پرچمداران بصیرت در شهرستان‌های قروه، بیجار، سنندج و کامیاران برگزار خواهد شد و 508 مبلغ و مبلغه نیز به مناطق مختلف استان اعزام می‌شوند.

 حجت‌الاسلام کرمی همچنین به سایر برنامه های دیگر در ایام ماه محرم اشاره کرد و افزود: گردهمایی هیات مذهبی، مداحان و مبلغین، اعزام 508 نفر از مبلغین و مبلغات به نقاط مختلف استان با موضوع گسترش اخلاق، معنویت، امر به معرو و نهی از منکر از جمله ی این برنامه هاست.

 کرمی بیان کرد: تجمیع عزاداری‌ها در روز عاشورا برای اقامه نماز ظهر عاشورا در مقابل حسینیه توسط هیئات مذهبی و تبلیغات اسلامی نیز باید مورد توجه اعضای ستاد شئون استان باشد.

انتهای پیام/ م ح

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.