30هزار کیلو گرم گوشت قربانی به نیازمندان اهدا شد

مردم خیر استان خراسان شمالی در روز عید قربان بیش از 30 هزار کیلو گرم گوشت قربانی به نیازمندان اهدا کردند.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از  بجنورد؛ عباس اهرابی مدیر کل کمیته امداد خراسان شمالی گفت: در روز عید قربان خیران بیش از یک میلیارد و 500 میلیون تومان به نیازمندان استان کمک کردند و اهدای این کمک ها از سوی خیران ادامه دارد.

وی افزود: اهدای گوشت و کمک‌های نقدی خیران و همچنین حاجیان در چند روز آینده ادامه دارد.

اهرابی ارزش گوشت قربانی اهدا شده در استان را بیش از یک میلیارد و 200 میلیون تومان عنوان کرد و گفت: در عین حال تا کنون بیش از 300 میلیون تومان نیز کمک نقدی به محرومان این نهاد اهدا شده است.

مدیر کل کمیته امداد استان با بیان اینکه کمک های اهدا شده در همان ساعات اولیه با اولویت خانواده های دارای یتیم ،سرپرست بیمار وهمچنین سالمندان تحت حمایت کمیته امداد، توزیع شد، گفت:  این کمک ها در قالب بسته های دوکیلویی بین 15 هزار خانواده محروم استان توزیع شد.

اهرابی با بیان اینکه سال گذشته مردم استان در عید قربان ۹۲۰ میلیون تومان به محرومان تحت حمایت  کمیته امداد استان کمک کردند،گفت:طبق آمار اولیه، کمک های مردمی و نذورات عید قربان امسال نسبت  به سال 95 بیش از60 درصد رشد داشت. 

وی گفت:  افراد می‌توانند به صورت الکترونیکی از طریق تلفن های ثابت و همراه با شماره گیری#۳*۵*۵۸*۸۸۷۷* به صورت نقدی به محرومان این نهاد کمک کنند.

انتهای پیام/آ

کمک خیران به نیازمندان تحت پوشش کمیته امداد استان خراسان شمالی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.