فرمانده انتظامی تهران بزرگ گفت: طرح دستگیری خریداران اموال مسروقه امروز چهارشنبه پانزدهم شهریور ماه سال جاری در ۱۸ منطقه تهران بزرگ برگزار می شود.

اجرای طرح دستگیری خریداران اموال مسروقه در 18 منطقه پایتختبه گزارش خبرنگار حوزه حوادث و انتظامی گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان؛ سردار حسین رحیمی فرمانده انتظامی تهران بزرگ اظهار داشت:طرح دستگیری خریداران اموال مسروقه امروز چهارشنبه(15شهریور ماه) در ۱۸ منطقه تهران بزرگ اجرا می‌شود.

وی افزود:  پلیس با به کارگیری توان مضاعف و هم افزایی یکپارچه و تجمیع، کار برقراری امنیت در پایتخت را ادامه می دهد.

فرمانده انتظامی تهران بزرگ گفت: پلیس با اجرای طرح های این چنینی، اقتدار و امنیت نظام را به رخ مخلان آسایش کشور خواهد کشید و امان برهم زنندگان نظم و آرامش عمومی را می برد.

سردار رحیمی تصریح کرد: پلیس برای تثبیت و ارتقای امنیت اجتماعی از هیچ تلاشی فروگذار نخواهد کرد.

وی ادامه داد: حضور فعال و دلسوزانه خبرنگاران در کنار پلیس و اجرای طرح‌های امنیتی این مجموعه، جای تقدیر دارد.

فرمانده انتظامی تهران بزرگ تاکید کرد: پلیس عزم خود را جزم کرده تا امنیتی را که رزمندگان دفاع مقدس برای کشور فراهم کرده بودند به فضای جامعه بازگرداند و در این راه با اقتدار ایستاده است.

سردار رحیمی گفت: پلیس خادم مردم است و در راه برخورد با عاملان اغتشاش و برهم زنندگان نظم و امنیت اجتماعی و همچنین سارقان و خریداران اموال مسروقه با هیچ کس مماشات و اغماض نخواهد کرد.

وی از رشد 9 درصدی کشف جرم در دو هفته اخیر خبر داد و گفت: با اجرای چندین عملیات گسترده در مناطق مختلف پایتخت، به ویژه در 18 نقطه از پیش شناسایی شده، امنیت اجتماعی پایتخت را افزایش خواهیم داد.

فرمانده انتظامی تهران بزرگ تصریح کرد: در دو هفته اخیر با کاهش 5 تا 6 درصدی وقوع جرایم مختلف اجتماعی در پایتخت مواجه بودیم و طرح های عملیاتی پلیس تا برقراری آرامش کامل ادامه خواهد داشت.

سردار رحیمی با اشاره به وجود مالخران گفت: برخی واحدهای صنفی به خرید و فروش اموال مسروقه اقدام می‌کنند و متاسفانه به عنوان معضلی جدی در برهم زدن امنیت اجتماعی و همدست سارقان به شمار می روند.

وی افزود: موضوع پیگیری اموال مسروقه و گزارش به مال‌باختگان، پس از انجام عملیات مشخص و اعلام می شود.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار