سردار اشتری:

ناجا آماده بازگشایی مرز خسروی برای اربعین است/ اعلام آخرین تمهیدات نیروی انتظامی برای پیاده روی اربعین

فرمانده ناجا گفت: زائران اربعین حسینی می‌توانند از سه مرز چذابه و مهران و شلمچه به کشور عراق سفر کنند و جمهوری اسلامی ایران آمادگی بازگشایی مرز خسروی را دارد.

ناجا آماده بازگشایی مرز خسروی برای اربعین است/ اعلام آخرین تمهیدات نیروی انتظامی برای پیاده روی اربعینبه گزارش خبرنگار حوزه حوادث و انتظامی گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان؛ سردار حسین اشتری فرمانده ناجا در حاشیه اختتامیه همایش چادرهای آسمانی در جمع خبرنگاران در رابطه با تمهیدات نیروی انتظامی برای ایام اربعین حسینی اظهار داشت: در اربعین امسال مانند سال‌های گذشته آمادگی لازم برای تردد زائران فراهم و امکانات لازم در مرزها تعبیه شده است.

وی افزود: نیروی انتظامی در مرزهای معرفی شده برای تردد زائران حضور پیدا خواهد کرد و به زائران توصیه می کنیم که حتما ویزا و گذرنامه معتبر همراه داشته باشند و مدارک غیرمعتبر پذیرفته نمی‌شود.

فرمانده ناجا بیان داشت: افرادی که قصد زیارت کربلا را در ایام اربعین دارند توجه داشته باشند که گذرنامه‌ آنها باید حداقل 6 ماه اعتبار داشته باشد و اگر تاریخ اعتبار گذرنامه کمتر از این مقدار باشد، پذیرفته نمی‌شود.

سردار اشتری گفت: زائران حتما به کنسولگری‌ها و سفارت کشور عراق برای دریافت ویزا مراجعه کنند و از مراجعه به مراکزی که برخی از افراد سودجو معرفی می‌کنند، خودداری کنند.

وی افزود: سه مرز مهران، شلمچه و چذابه برای تردد زائران به مانند سال‌های گذشته آماده شده و این ماه این آمادگی را داریم که مرز خسروی را هم باز کنیم.

فرمانده ناجا گفت: از طرف مسئولان جمهوری اسلامی ایران آمادگی لازم برای بازگشایی مرز خسروی وجود دارد و باید در این رابطه مسئولان عراقی هم اعلام آمادگی کنند.

فرمانده ناجا در رابطه با همایش چادرهای آسمانی گفت: این جشنواره به همت نیروی انتظامی برگزار شده است.

سردار اشتری گفت: نیروی انتظامی اقداماتی را در جهت پیشگیری از وقوع جرم انجام می‌دهد و مردم و خانواده‌ها هم باید در این زمینه با نیروی انتظامی همکاری لازم را داشته باشند.

انتهای پیام/

اعلام تمهیدات اربعین حسینی از زبان فرمانده ناجا

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
آقای مهدی عابدیان زیدی
۱۴:۵۱ ۱۶ شهريور ۱۳۹۶
دولت ایران برای زایران اربعین امام حسین علیه السلام ، که می خاهند با پای پیاده برای بار اول به کربلا روند ، ،گذرنامه رایگان می باشد با اعتبار ۵ ساله ،اقامت با پای پیاده رفت وبرگشت ۴۸ روزه باشد. وهیچ پولی از زایران امام حسین دریافت نکنید
آخرین اخبار