رئیس انجمن کارگران آمریکا: ترامپ کشور را به دهه ۶۰ باز می‌گرداند

رهبر انجمن کارگران آمریکا معتقد است دونالد ترامپ با اتخاذ سیاست‌های نادرست مهاجرتی و دادن مجوز به فعالیت‌های آشکار نژادپرستان، کشور را به دهه ۶۰ میلادی بر می‌گرداند.

رهبر انجمن کارگران آمریکا: ترامپ کشور را به دهه ۶۰ باز می‌گرداندبه گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از پایگاه اینترنتی هیل؛ «دالارس هوئرتا»، رییس انجمن کارگران آمریکا و از فعالان حقوق شهروندی ضمن انتقاد از دونالد ترامپ معتقد است رئیس جمهور آمریکا با اتخاذ سیاست‌های نادرست مهاجرتی و دادن مجوز به فعالیت‌های آشکار نژادپرستان، کشور را به دهه ۶۰ میلادی بر می‌گرداند.

هوئرتا در مصاحبه با پولیتیکو گفت: برای او (ترامپ) کاری ندارد. او بار دیگر مجوز نژادپرستی در آمریکا را صادر کرد.

این فعال حقوق شهروندی از تصمیم ترامپ برای پایان دادن به برنامه اقامت دائمی مهاجران زیر سن قانونی انتقاد کرد و گفت: من فکر می‌کنم لغو این قانون ناشی از وسواس فکری او در برابر مردم رنگین پوست است. رویه‌ای که او پیش گرفته، حمله به آمریکایی‌های مکزیکی تبار نیز است. من یک آمریکایی مکزیکی تبار هستم و اجداد من پیش از آنکه او (ترامپ) اینجا باشد در آمریکا زندگی می‌کردند. او ظاهرا متوجه نیست. زمانی یک سوم جمعیت آمریکا را مکزیکی‌ها تشکیل می‌دادند و هم اکنون بخشی از جمعیت آمریکا را تشکیل می‌دهند.

هوئرتا که تجربه همکاری با «سزار چاوز» در انجمن ملی کارگران در سال ۱۹۶۲ را دارد معتقد است اظهارات رئیس جمهور آمریکا درباره مکزیکی‌ها حاکی از «بی اطلاعی» او درباره تاریخ آمریکا است.

هوئرتا در واکنش به خشونت‌های شارلوتسویل و اقدامات جسورانه سفیدبرتر پندار‌ها علیه فعالان ضد نژادپرستی گفت: اینکه نژادپرستی در آمریکا دیده می‌شود، خوب است. در این صورت است که می‌توان دریافت که باید کاری برای این مقوله انجام داد. مشارکت جوانان در اعتراضات ضدنژادپرستی همانند ابزاری است که می‌تواند از بازگرداندن آمریکا به دهه ۶۰ میلادی جلوگیری کند.

انتهای پیام/

انتقاد رئیس انجمن کارگران آمریکا از ترامپ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار