اعلام آخرین مهلت ارسال آثار به جشنواره طراحی گرافیک «دال»

25 شهریور سال جاری آخرین مهلت نام نویسی و ارسال آثار به دومین جشنواره سالانه دانشجویی طراحی گرافیک «دال» اعلام شد.

 به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یاسوج؛  علاقه‌مندان و هنرمندان کهگیلویه و بویراحمد می‌توانند آثار خود را به وبسایت اختصاصی «دال» به نشانی اینترنتی www.dalannual.com ارسال کنند.

دانشگاه هنر تهران میزبان دومین جشنواره سالانه دانشجویی طراحی گرافیک «دال» است.

این جشنواره با حمایت معاونت فرهنگی و اجتماعی دانشگاه هنر تهران در ماه‌های مهر و آبان سال جاری برگزار می‌شود.

یکی از بخش‌های مهم این جشنواره برپایی نمایشگاهی از دستاوردها و آثار برگزیده دانشجویان سراسر کشور با هدف ایجاد فرصتی برای عرضه و به اشتراک گذاشتن سطح علمی و عملی آنان است.

تیم برگزار کننده این جشنواره تمامی دانشجویان هنر و طراحی کشور را به شرکت در این نمایشگاه دعوت می‌کند تا در کنار دیگر بخش‌های جشنواره چهره‌ای از توانایی‌ها و ظرفیت‌های دانشجویان نسل امروز به نمایش گذاشته شود.

آثار طراحی گرافیک در این نمایشگاه در چهار بخش نشانه و هویت بصری، پوستر، طراحی جلد و موشن گرافیک قابل ارائه است.

نشانه و هویت بصری شامل نشانه و نشانه نوشته مستقل و یا همراه با هویت بصری و پوستر شامل پوسترهای فرهنگی، هنری، اجتماعی و سیاسی می‌شود.

طراحی جلد شامل طراحی جلد کتاب، مجله، نشریه و لوح فشرده و موشن گرافیک نیز شامل انواع ویدئو گرافیک و تیزرهای گرافیک محور، عنوان بندی فیلم و اینفوگرافیک متحرک است.

هیأت داوران جشنواره

علیرضا مصطفی زاده ابراهیمی، سودابه صالحی، کیانوش غریب پور، مهدی مهدیان و امیرعلی قاسمی به‌عنوان هیأت داوران این جشنواره انتخاب شده‌اند.

گاه شمار جشنواره سالانه «دال»

آخرین مهلت نام نویسی و ارسال آثار 25 شهریور و اعلام پذیرفته شدگان نیز 22 مهر سال جاری است.

این نمایشگاه جمعه 28 مهر 1396 در خانه هنرمندان ایران واقع در تهران گشایش می‌یابد و آیین پایانی و اهدای جوایز به برگزیدگان نیز پنجم آبان سال جاری در تالار فارابی دانشگاه هنر تهران برگزار می‌شود.

علاقه‌مندان برای کسب اطلاعات بیشتر، نام نویسی و ارسال آثار به وبسایت اختصاصی «دال» به نشانی اینترنتی www.dalannual.com مراجعه کنند.

 

انتها پیام/ش

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.