معاون دانشجویی دانشگاه بوعلی سینا همدان:

۴۲۲۶ دانشجو جدید امسال وارد دانشگاه بوعلی می‌شوند

معاون دانشجویی دانشگاه بوعلی سینا همدان گفت: تعداد دانشجویان ورودی امسال به دانشگاه بوعلی همدان ۴ هزار و ۲۲۶ نفر است، که از این تعداد ۳ هزار و ۶۳۷ دانشجو روزانه و ۵۸۹ دانشجو شبانه هستند.

۴۲۲۶ دانشجو جدید امسال وارد دانشگاه بوعلی می‌شوندبهگزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان؛  سید رسول عمادی معاون دانشجویی دانشگاه بوعلی سینا همدان با اشاره به اینکه دانشگاه بوعلی سینا همدان در حوزه‌های آموزشی، پژوهشی و دانشجویی از وضعیت مطلوبی برخوردار است، اظهار داشت: اما از وضعیت موجود نباید رضایت کامل را داشته باشیم.

وی با بیان اینکه وزارت علوم کشور را به 10 منطقه تقسیم کرده است، تصریح کرد: همدان جز منطقه چهار در وزارت علوم است که امیدواریم دانشگاه بوعلی جز اولین دانشگاه‌های استفاده کننده از پخت صنعتی باشد.

معاون دانشجویی دانشگاه بوعلی سینا همدان با تأکید بر اینکه مجتمع نانوایی در دانشگاه بوعلی همدان راه‌اندازی می‌شود، اظهار داشت: این نانوایی نانی سنتی و طبعی بدون جوش‌شیرین پخته و علاوه بر تأمین نیاز غذاخوری دانشگاه، مردم عادی نیز می‌توانند از این نانوایی نان تهیه کنند.

وی با اشاره به اینکه هدف معاونت دانشجویی ایجاد رستوران در مجتمع خوابگاه‌های دانشجویی است، بیان کرد: اولین رستوران در خوابگاه غدیر به نام رستوران صدف راه‌اندازی شد.

معاون دانشجویی دانشگاه بوعلی سینا همدان با بیان اینکه دانشگاه بوعلی همدان دارای 17 بلوک خوابگاهی است، افزود: سه بلوک خوابگاهی غدیر، سه بلوک فرزانگان، سه بلوک بعثت و 2 بلوک کوثر در محوطه داخلی دانشگاه و یک بلوک حقگویان، 2 بلوک بهادربیگی، یک بلوک زینب و یک بلوک معصومیه در بیرون از دانشگاه خوابگاه‌های دانشگاه بوعلی هستند.

عمادی با اشاره به اینکه تعداد دانشجویان ورودی امسال از کاردانی تا دکترا به دانشگاه بوعلی 4 هزار و 226 نفر است، بیان کرد: 3 هزار و 637 دانشجو روزانه و 589 دانشجو شبانه هستند.

وی با تأکید بر اینکه تعداد دانشجویان امسال کاهش دارد، اظهار داشت: در برخی از رشته‌های حضور دانشجویان نزدیک به 30 درصد کاهش یافته است.

انتهای پیام/ص.ف

بیش از 4 هزار دانشجوجدید در دانشگاه بوعلی سینا همدان

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار