راه اندازی واحد های مشاوره در نیشابور

معاون درمان دانشکده علوم پزشکی نیشابور از راه اندازی واحد های مشاوره در راستای تحقق اهداف پرستاری جامعه نگر در مراکز درمانی و بیمارستانی خبر داد.

راه اندازی واحد های مشاوره در نیشابوربه گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد؛ دکتر محمدرضا جمشیدی معاون درمان دانشکده علوم پزشکی نیشابور گفت: با توجه به نقش فعال و پویای پرستار و در راستای تحقق اهداف پرستاری جامعه نگر دراعتلای سطح سلامت جامعه، واحد های مشاوره در مراکز درمانی و بیمارستانی راه اندازی می شود .

وی ادامه داد: به استناد آیین نامه تاسیس مراکز مشاوره و ارائه مراقبتهای پرستاری در منزل و به منظور ساماندهی "مراقبت در منزل" و نظارت بر تداوم درمان پس از ترخیص، واحد های مراقبت در منزل (HOME CARE (ایجاد شده است.

معاون درمان دانشکده علوم پزشکی نیشابور افزود: بسیاری از بیماران پس از ترخیص نیاز به ادامه مراقبت در منزل دارند که توسط بیمارستانها به مراکز مجاز و دارای صلاحیت در این زمینه معرفی خواهند شد تا از خدمات با کیفیت و استاندارد برخوردار شوند.

دکتر جمشیدی گفت: با توجه به اینکه دانشکده در نظر دارد جهت این امر به تعدادی واحد مشاوره در منزل خصوصی مجوز قانونی داده شود متقاضیان دریافت شرایط صدور مجوز فوق به معاونت درمان، اداره پرستاری مراجعه کنند.

انتهای پیام س/ح

ارائه خدمات به بیماران پس ار ترخیص از بیمارستان

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار