لفاظی رئیس‌ رژیم صهیونیستی: ایران تهدیدی برای تمام جهان است

رووین ریولین در اظهاراتی در دیدار با وزیر خارجه لیتوانی مدعی شد ایران تهدیدی برای تمام جهان است.

به گزارش گروه بین الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از پایگاه صهیونیستی جروزالم پست؛ «رووین ریولین»، رئیس رژیم صهیونیستی، در دیدار با « لیناس آنتاناس لینکویسیوس»، وزیر خارجه لیتوانی، مدعی شد ایران از «تروریسم» حمایت می‌کند و نه تنها تهدیدی برای منطقه به حساب می‌آید، کل جهان را نیز مورد تهدید قرار داده است.

ریولین در ادامه سخنانش گزاف خود گفت نباید به ایران اجازه داد «موجودیت اسرائیل» را تهدید کند. با توجه به رابطه نزدیک برخی کشورهای اروپایی با ایران، ریولین توصیه کرد اروپا در برقراری ارتباط با ایران بسیار دقت کند، زیرا به اعتقاد او، این کشور حامی تروریسم است.

لینکویسیوس نیز در این دیدار اظهار داشت مایل است درباره موضوع ایران بیشتر بشنود؛ زیرا به نظر می‌ رسد اختلافات متعددی در زمینه توافق هسته ای وجود دارد و همچنان نیاز است تهدیدها را کاهش داد. وزیر خارجه لیتوانی گفت: این همان موضوعی است که باید درباره آن گفتگو شود.

سپس این دو مقام عالی‌رتبه همچنین گفتگوی کوتاهی درباره درگیری میان رژیم صهیونیستی و فلسطینی‌ها داشتند و ریولین گفت مذاکره فقط میان دو طرفی قابل انجام است که به یکدیگر اطمینان داشته باشند.

رئیس‌ رژیم صهیونیستی: افزود: آنها به ما اعتماد ندارند و ما نیز به آنها اطمینان نداریم. شرایط به طور کلی بسیار پیچیده است و هر مشکلی باید بصورت مجزا مورد بررسی قرار بگیرد؛ اما در نهایت همگی به یکدیگر مرتبط هستند.

 

انتهای پیام/

ریولین ایران را تهدیدی برای تمام جهان توصیف کرد!

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار