مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب روستایی استان قم:

عملیات شناسایی و استانداردسازی انشعاب‌های غیرمجاز در روستاهای استان

احمدی جبلی گفت:در ادامه عملیات شناسایی وجمع آوری انشعاب‌های غیر استاندارد، از ابتدای سال ۱۳۹۶ تاکنون ۳۴۱ فقره انشعاب غیر مجاز شناسائی شده است.

 به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از قم؛محمد احمدی جبلی ،مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب روستایی استان قم،گفت: در ادامه عملیات شناسایی انشعاب‌های غیر استاندارد، از ابتدای سال 1396 تاکنون 341 فقره انشعاب غیر مجاز شناسائی شده است.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب روستایی استان قم بر جدیت مدیران این شرکت در جمع آوری انشعابات غیرمجاز تاکید کرد.

وی افزود: برای کاهش آب بدون درآمد و تأمین آب شرب بهداشتی و پایدار مشترکین، اداره آب بدون درآمد شرکت با برنامه‌ریزی مدون و با تشکیل کارگروه پیمایش، نسبت به شناسایی انشعاب‌هایی که در لیست مشترکان شرکت قرار ندارند، اقدام کرده و بر همین اساس روستا به روستا در حال شناسایی و جمع‌آوری آن‌ها هستیم.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب روستایی استان قم تصریح کرد: با اشاره به پیگیری مداوم این شرکت برای اصلاح این‌گونه انشعاب‌ها ، وجود انشعاب‌های غیراستاندارد، علاوه بر تضییع حقوق مشترکان آب و افزایش آب بدون درآمد، موجب بروز آلودگی و حوادث و اتفاق‌های دیگری در قسمت انشعاب‌ و خطوط توزیع شبکه می‌شود.

وی بیان کرد: بیشترین حوادث نیز در بخش انشعاب‌ گزارش‌شده، هدر رفت آب، اتلاف وقت کارکنان، افزایش هزینه‌های نگهداری و بهره‌برداری، بروز مشکلات بهداشتی و نارضایتی مشترکین حقیقی از جمله مشکلات این امر ناپسند است.

احمدی جبلی خاطرنشان کرد: در حال حاضر از 341 فقره انشعاب غیرمجاز در بخشهای استان، تعداد 300 مورد به شرکت مراجعه و نسبت به روند قانونی خرید انشعاب خود اقدام و مابقی از طریق مراجع حقوقی، پیگیری‌های قانونی و حقوقی آن‌ها در حال انجام است.

مدیرعامل آبفار استان قم با تأکید بر رعایت اصلاح الگوی مصرف آب گفت: میزان آب خسارتی انشعابات غیرمجاز شناسایی‌شده مجموعاً 32000 مترمکعب برآورد شده و امیدواریم با تلاش و برنامه‌ریزی‌های مدون بتوانیم آب شرب بهداشتی و پایداری را برای مشترکین محترم تأمین کنیم.

انتهای پیام/ح

جمع آوری و استانداردسازی انشعاب‌های غیرمجاز در روستاهای استان قم

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار