دعوت اوقاف آذربایجان غربی از مردم برای حضور در چهلمین دوره مسابقات قرآن

مدیرکل اوقاف و امور خیریه آذربایجان غربی از مردم برای حضور وبهره مندی از فضای معنوی مسابقات سراسری قرآن کریم که در مجتمع شهید کاظمی ارومیه در حال برگزاری است، دعوت کرد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان  از ارومیه؛حجت الاسلام ناصر جوانبخت مدیرکل اوقاف و امور خیریه آذربایجان غربی در جمع خبرنگاران ستاد خبری چهلمین دوره مسابقات سراسری قرآن کریم اظهار داشت: شهر ارومیه از ۱۱ شهریور ماه میزبان چهلمین دوره مسابقات سراسری قرآن کریم در حسینیه ثارالله ارومیه است و از مردم مؤمن و قرآن دوست دعوت می‌شود تا با حضور پررنگ خود در محل برگزاری این دوره از رقابت ها، موجبات دلگرمی برگزار کنندگان را فراهم کرده و دلدادگی شان به قرآن و اهل بیت (ع) را به نمایش بگذارند.
وی با بیان اینکه چهلمین دوره مسابقات سراسری قرآن کریم به صورت مستقیم از شبکه قرآن و معارف سیما پخش می‌شود، گفت: حضور پرشور مردم در محل برگزاری مسابقات باعث شناساندن هرچه بهتر ظرفیت‌های قرآنی شهر ارومیه، قطب قرآنی کشور به مردم عزیز کشورمان می‌شود.
حجت الاسلام جوانبخت در ادامه به نبود موقوفه شاخص قرآنی در استان اشاره و اظهار کرد: در راستای ایجاد موقوفه جامع قرآنی در سراسر کشور و به ویژه شهر ارومیه سامانه رسمی وقف مشارکتی راه اندازی شده است که خیرین و مردم می‌توانند با ورود به سامانه از طریق کد #۱۱۴*۷۸۰* در این طرح ملی قرآنی مشارکت کنند.
یادآور می‌شود، چهلمین دوره مسابقات سراسری قرآن کریم از روز شنبه ۱۱ شهریور ماه در ارومیه آغاز بکار کرده است و تا ۲۶ شهریور ماه در مجتمع شهید کاظمی این شهر برگزار می‌شود.
انتهای پیام/م

اوقاف آذربایجان غربی از مردم برای حضور در چهلمین دوره مسابقات قرآن دعوت کرد

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.