برگزاری شب شعر یه حبه طنز در یزد

شب شعر یه حبه طنز در میدان امیرچخماق یزد برگزار می‌شود.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یزد؛ همزمان با سالروز میلاد حضرت امام علی النقی (ع) و دهه امامت و ولایت، دومین شب شعر یه حبه طنز با حضور چهره‌های شاخص و سرشناس طنز کشور و استان شامگاه 15شهریور در یزد برگزار می‌شود.

محمدصادق کوچک‌زاده رئیس حوزه هنری یزد با اعلام این خبر گفت: به مناسبت عید سعید غدیر خم و دهه امامت و ولایت، همزمان با سالروز میلاد باسعادت دهمین پیشوای شیعیان جهان حضرت امام علی النقی الهادی (ع)، دومین شب شعر یه حبه طنزبا حضور طنزپردازان برجسته کشور و استان در یزد برگزار می‌شود.

وی افزود: در این برنامه طنزپردازان مطرح کشور همچون ناصر فیض، مهدی فرج اللهی، صابر قدیمی و روح‌الله احمدی و تعدادی از شاعران و طنزپردازان یزدی به شعر خوانی می‌پردازند.

این مقام مسئول با بیان این‌که چکیده هشت محفل گذشته طنز قندشکن یزد در این شب شعر ارائه خواهد شدگفت: معرفی و شناساندن استعدادهای طنز استان، ایجاد و القای شادابی و نشاط در جامعه، آشنا کردن علاقه‌مندان به طنزهای بومی، نهادینه کردن شوخ طبعی و طنز سالم و عفیف در اجتماع، ایجاد تعامل و ارتباط میان طنزپردازان و مردم و همچنین حمایت، هدایت و پرورش استعدادهای خلاق و پیگیر در عرصه طنز از مهمترین اهداف برگزاری این شب شعر است.

وی ضمن دعوت از قشرهای مختلف مردم دارالعباده به ویژه هنرمندان و علاقه‌مندان به طنز برای شرکت در این محفل ادامه داد: این برنامه ساعت 20:30 روز چهارشنبه 15 شهریورماه در میدان امیرچخماق برگزار خواهد شد.

این محفل ادبی به همت حوزه هنری استان یزد و دفتر طنز حوزه هنری و با همکاری معاونت فرهنگی سپاه الغدیر و سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری یزد برگزار می‌شود.

انتهای پیام/ ی

شب شعر یه حبه طنز

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار