جانشین فرمانده سپاه قدس گیلان:

مدافعان حرم توطئه‌های آمریکایی‌ها برای ایجاد خاورمیانه جدید را خنثی کردند

جانشین فرمانده سپاه قدس گیلان با بیان اینکه قهرمانان واقعی ایران مدافعان حرم هستند، گفت: مدافعان حرم توطئه‌های آمریکایی‌ها برای ایجاد خاورمیانه جدید را خنثی کردند.

 به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان، سردار پاسدار مهدی کاظمی‌پور عصر امروز در مراسم رونمایی از دفتر مشق‌های قهرمان من (مزین به تصاویر شهدای مدافع حرم) در ستاد کنگره ۸ هزار شهید استان گیلان در رشت اظهار داشت: شهدای مدافع حرم باعث عزت مسلمانان هستند.

جانشین فرمانده سپاه قدس گیلان انتخاب عنوان «انقلاب من» را برای دفتر مشق‌ها قابل ستایش دانست و افزود: قهرمانان واقعی کشور ایران مدافعان حرم هستند که جان خود را در راه دفاع از انقلاب و اسلام ناب محمدی فدا کردند.

سردار کاظمی‌پور با اشاره به هدف آمریکایی‌ها برای ایجاد خاورمیانه جدید بیان کرد: مدافعان حرم توطئه‌های دشمنان که در راستای بزرگ کردن محدوده استکبار خود و از بین بردن انقلاب اسلامی بود را خنثی کردند.

جانشین فرمانده سپاه قدس استان گیلان با بیان اینکه دشمن به هجمه‌های فرهنگی برای ضربه زدن به انقلاب اسلامی روی آورده است عنوان کرد: کار فرهنگی در راه اسلام باعث ترویج فرهنگ شهدا در جامعه می‌شود.

سردار کاظمی‌پور با اشاره به اینکه سپاه قدس گیلان در انجام این کار فرهنگی پشتیبان تولیدکنندگان دفتر‌های مشق‌های قهرمان من است بیان داشت: دستگاه‌های مختلف استان گیلان در راستای پخش دفتر مشق‌های قهرمان من کوشش کنند.

رئیس کمیسیون فرهنگی شورای اسلامی شهر رشت نیز در این مراسم اظهار داشت: دستگاه‌های مختلف باید در توزیع و پخش دفتر مشق‌های قهرمان من فعالیت کنند تا قهرمانان ایرانی و اسلامی به کودکان معرفی شوند.

محمدحسن عاقل منش با بیان اینکه دفتر مشق‌های قهرمان من باید در قالب جوایز تشویقی به کودکان در مدارس ارائه شود گفت: شبکه وسیع بسیج دانش‌آموزی و مدیران مدارس می‌توانند نقش مهمی در راستای پخش این دفتر‌ها ایفا کنند.

وی با اشاره به اینکه یکی دیگر از راه‌های فروش این دفاتر توزیع آن‌ها در نمایشگاه‌ها است افزود: باید از ظرفیت نمایشگاه‌های موقت که برای فروش نوشت ابزار و لوازم التحریر در استان گیلان دایر می‌شوند در راستای فروش دفتر مشق‌های قهرمان من استفاده شود.

 

انتهای پیام/پ

 توطئه‌های آمریکایی‌ها با  مدافعان حرم  خنثی می شود

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.