کشف ۱۸۷ کیلوگرم تریاک از یک دستگاه سواری در یزد

رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر استان یزد گفت: با تلاش ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر، ۱۸۷ کیلوگرم تریاک از یک دستگاه سواری دریزد کشف شد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یزد؛  سرهنگ محمدحسین ستوده‌نیا رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر استان یزد گفت: با تلاش ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر، ۱۸۷ کیلوگرم تریاک از یک دستگاه سواری پارس کشف و سه نفر از قاچاقچیان نیز دستگیر شدند.

 سرهنگ  ستوده‌نیا افزود: مواد مخدر یزد از خبری مبنی بر اینکه یک محموله مواد افیونی از شرق کشور به سمت پایتخت در حرکت است، آگاه شدند.

وی ادامه داد: پس از انجام کارهای اطلاعاتی، بلافاصله تیم عملیاتی تشکیل و علاوه بر ردگیری و شناسایی مسیر حرکت قاچاقچیان، یک خودروی سواری پارس در این رابطه توقیف شد.

ستوده‌نیا تصریح کرد: در بازرسی از این خودرو، 187 کیلوگرم مواد مخدر از نوع تریاک کشف و سه نفر از سوداگران مرگ نیز دستگیر و به مقامات قضائی معرفی شدند.

رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر استان یزد با تاکید بر اینکه مبارزه بی امان با قاچاقچیان از اولویت‌های اصلی ماموران پلیس است، خاطرنشان کرد: قطعا در این زمینه پلیس راهنمایی و رانندگی از هیچ تلاشی فروگذار نمی‌کند و با تمام توان به مبارزه با قاچاق مواد مخدر می‌پردازد.

انتهای پیام/ی

دستگیری سه نفر از قاچاقچیان  موادمخدر

برچسب ها: اخباریزد ، مواد مخدر
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار