ورود زائران اهل سنت به زائر شهر رضوی در قالب طرح مهر درخشان رضوی

معاون امداد مستضعفان آستان قدس رضوی از ورود نخستین گروه زائران اهل سنت ترکمن به زائرشهر خبر داد.

ورود زائران اهل سنت به زائر شهر رضوی در قالب طرح مهر درخشان رضوی به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد؛ مصطفی خاکسارقهرودی معاون امداد مستضعفان آستان قدس رضوی گفت: حدود ۱۵۰ تن از زائران زیارت اولی اهل‌سنت ترکمن استان گلستان برای نخستین بار به زیارت حضرت رضا (ع) مشرف شدند.

وی افزود: این گروه از زائران زیارت اولی در قالب طرح «مهر درخشان رضوی» در مدت سه روز حضور در مشهد مقدس به صورت رایگان در زائر شهر مستقر شده‌اند.

خاکسار با بیان این که این زائران هفتمین گروه زائران زیارت اولی هستند که در زائرشهر اسکان داده می‌شوند، گفت: زائران زیارت اولی اهل‌سنت در مدت حضور خود در مشهد یک وعده غذا را میهمان حضرت رضا (ع) در میهمان‌سرای حرم مطهر خواهند بود.

معاون امداد مستضعفان آستان قدس رضوی با اشاره به استقبال اهل‌سنت برای تشرف به حرم رضوی افزود: این دسته از افراد همچون سایر زائران زیارت اولی با هماهنگی دفاتر نمایندگی آستان قدس در استان‌های مختلف به زیارت می‌آیند و در مدت سه روز حضور در مشهد تمام خدمات اسکان، حمل و نقل و تغذیه آن‌ها به صورت رایگان به این دسته از زائران حضرت رضا (ع) ارائه می‌شود.

انتهای پیام// زی



زائران اهل‌سنت برای نخستین‌بار وارد زائرشهر رضوی شدند

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
مریم مجیدی
۰۸:۲۶ ۱۷ بهمن ۱۳۹۶
سلام من بعنوان زائراولی امام رضا وهمینطور کربلا ثبت نام کردم وخیلی دوست دارم هردومکان مقدس برم سه تا دختر دارم،شرایط مالی طوری هست هنوز سعادت نداشتم مشرف شوم ،امیدوارم ازطریق این برنامه برم ودعوت بشم انشاءالله،
آخرین اخبار