اجرایی شدن طرح روشنایی مدوار به مزویر آباد با مشارکت فرمانداری مهریز

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان یزد گفت: با مشارکت فرمانداری مهریز چندین طرح روشنایی و بهینه سازی شبکه برق در شهرستان مهریز آغاز می شود.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یزد؛ محمدرضا صحتی مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان یزد در حاشیه دیدار با سیدمحمد رستگاری ، فرماندار شهرستان مهریز ، از اجرایی شدن طرح روشنایی مدوار به مزویر آباد مهریز با مشارکت فرمانداری خبر داد و گفت : احداث تاسیسات برق خوابگاه دانشجویی مهریز ، رفع افت ولتاژ با اولویت بندی در برخی روستاها با تقویت شبکه و مشارکت در تامین روشنایی ورودی روستاهای حاجی محمدعلی ، حاجی شمسی ، سریزد ، گردکوه ، هرفته از جمله اقداماتی است که به تصویب رسید.

صحتی افزود: جابجایی ترانسفورماتور حسینیه کاج خورمیز سفلی ، مقاوم سازی شبکه های فرسوده و رنگ آمیزی پایه های روشنایی مسیر جاده سنتو از دیگر فعالیت هایی است که بزودی آغاز می شود.

وی با اشاره به افزایش 1100مشترک جدید در شهرستان مهریز ، تعداد مشترکین این شهرستان را 36هزار و هشتصد مشترک عنوان کرد و خاطرنشان ساخت: در حاضر پیک بار شهرستان مهریز 51 مگاوات است و این در حالی است که مشترکین صنعتی 65 درصد کل مشترکین شهرستان مهریز را به خود اختصاص داده است.

صحتی 99.5 درصد روستاهای مهریز را برق دار اعلام کرد و افزود: از تعداد 120 روستای مهریز یکصدو هفت روستا از نعمت برق برخوردارند که همگی زیر 15 خانوار جمعیت دارند .

این مسئول یادآور شد: سهم مصرف کشاورزی در شهرستان مهریز 16 درصد و متوسط مصرف 175 چاه کشاورزی برق دار 28.8 کیلووات ساعت برآورد می شود.

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان یزد تلفات 12 ماهه منتهی به سال گذشته شبکه های توزیع برق مهریز را 7.8 درصد اعلام و میزان خاموشی به هر مشترک در طول سال را 121 دقیقه بیان کرد.

انتهای پیام/ ی

طرح روشنایی مدوار به مزویر آباد مهریز اجرا می شود

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار