درخشش کرمانی ها در مسابقات قهرمانی کشور

کونگ فوکاران کرمانی با کسب مدال های رنگارنگ در مسابقات قهرمانی کشور که به میزبانی آذربایجان غربی برگزار شد، خوش درخشیدند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان، علی همتی، سرپرست هیئت کونگ فوی استان کرمان با اشاره به اینکه این رقابت ها در استان آذربایجان غربی شهرستان ارومیه برگزار شد، گفت: از استان کرمان، در مجموع، 18 نفر در قالب دو تیم هنرهای رزمی و مسابقات آزاد رینگی شرکت کردند.

وی افزود: این رقابت ها با حضور بیش از 350 شرکت کننده از 19 استان کشور در رشته های ممای که همان هنرهای رزمی و بازمایانا که همان مسابقات آزاد رینگی است، حضور داشتند.

همتی تصریح کرد: در پایان، تیم منتخب استان در مسابقات قهرمانی کشور کمیته فول کونگ فو به روش آزاد رینگی موفق شد دو طلا، دو نقره و یک برنز کسب کند.

وی یادآور شد: بر این اساس، علی جرجندی و علی محمد آبادی مدال طلا، امیر محمد کائناتی و محمد امیر پنجعلی زاده نقره و محمدحسین شجاع حیدری برنز کسب کردند.

همتی افزود: تیم استان در مسابقات قهرمانی کشور کمیته فول کونگ فو به روش هنرهای رزمی نیز موفق شد یک طلا، دو نقره و یک برنز کسب کند.

وی تصریح کرد: بر این اساس، محمد حسین مهرجو و سید رضا یوسفی به طور مشترک در فرم و سلاح سرد تیمی طلا کسب کردند، علی پاپلی و امیر علی علینژاد نقره گرفتند و محمد مانی حیدری پور  برنز گرفتند.

انتهای پیام/ب

کرمانی ها در مسابقات کونگ فوی قهرمانی کشور خوش درخشیدند

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار