اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانشجویان مستقل در بیانیه‌ای مطرح کرد؛

آقای ظریف برای رساندن صدای مسلمانان میانمار به جهانیان اقدام کنید

اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانشجویان مستقل نوشت: وزیر امورخارجه برای رساندن صدای مسلمانان میانمار به جهانیان اقدام کنند.

دستگاه دیپلماسی برای رساندن صدای مسلمانان میانمار به جهانیان اقدام کندبه گزارش حوزه دانشگاهی گروه علمی پزشكی باشگاه خبرنگاران جوان؛  اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانشجویان مستقل طی بیانیه‌ای در محکومیت کشتار مردم مسلمان میانمار و سکوت مجامع بین المللی اعلام کرد: لازم است دستگاه دیپلماسی و شخص وزیر امور خارجه برای رساندن صدای این مسلمانان مظلوم به جهانیان اقدام کنند. اقدامات دیپلماتیک و رسانه ای مسئولان باید فراتر از یک اظهار نظر کوتاه در شبکه‌های اجتماعی باشد.

در ابتدای این بیانیه آمده است: همزمان با ایام حج و عید سعید قربان مسلمانان میانمار مجددا توسط نیروهای دولتی و بودائیان افراطی این کشور مورد هجوم وحشیانه قرار گرفته‌اند. در این میان مطابق معمول نهادهای به اصطلاح بین المللی و مدعیان دروغین حقوق بشر و دولت‌های دروغگوی غربی با سکوتی معنادار بار دیگر هویت جنایت کار و استانداردهای دوگانه خویش را در تاریخ ثبت نمودند خصوصا برخی حاکمان جنایت کار کشورهای اسلامی که این بار هم خنجر خیانت و سکوتشان در قلب امت اسلامی فرو رفت.

در ادامه تاکید شده است: آیا لازم نیست در چنین شرایطی از امت اسلامی به ویژه حج گزاران، صدای رسای محکومیت مشرکان و جنایت کاران و حمایت از مظلومان میانمار شنیده شود؟ لازم است دستگاه دیپلماسی و شخص وزیر محترم امور خارجه آقای ظریف برای رساندن صدای این مسلمانان مظلوم به جهانیان اقدام کنند. اقدامات دیپلماتیک و رسانه ای مسئولان باید فراتر از یک اظهار نظر کوتاه در شبکه های اجتماعی باشد.

در قسمت دیگری آمده است: چرا دستگاه دیپلماسی از ظرفیت‌هایی چون جنبش عدم تعهد و یا مجموعه‌های متشکل از کشور های اسلامی در این راستا استفاده نمی کند؟ چرا مسئولان بلندپایه جمهوری اسلامی، روسای قوا و خصوصا شخص رئیس جمهور در قبال این جنایات سکوت کرده اند؟ در این میان از مردم عزیز ایران و فعالان فضای مجازی و رسانه های مستقل و انقلابی درخواست می کنیم تا صدای مردم میانمار را به همه مردم دنیا برسانند به خصوص در شرایطی که امپراطوری رسانه ای غرب هیچ اراده ای برای حمایت از مظلومان و انتشار اخبار جنایت های میانمار ندارد.

در پایان تاکید شد: اکنون حمایت از مسلمانان وظیفه روشن ماست که غفلت از آن دنیای اسلام را با لطمات جبران ناپذیری مواجه خواهد ساخت و دشمنان اسلام را در هجمه به مسلمانان گستاخ تر خواهد کرد. اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانشجویان مستقل دانشگاه‌های سراسر کشور اقدامات دولت میانمار را به شدت محکوم کرده و موکدا بر دستگاه دیپلماسی فرض می‌داند اعتراض شدید خود را نسبت به کشتار مردم مسلمان میانمار به دولت این کشور اعلام کند.

 انتهای پیام/

بیانیه‌ اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانشجویان مستقل در خصوص مسلمانان میانمار

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار