رئیس اداره سلامت آموزش و پرورش فارس خبر داد؛

درمان رایگان دانش آموزان حادثه واژگونی اتوبوس در داراب

رئیس اداره سلامت آموزش و پرورش فارس از رایگان بودن همه هزینه‌های درمان دانش آموزان حادثه واژگونی اتوبوس در داراب خبر داد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز؛ بهزاد جامعیان رئیس اداره سلامت آموزش و پرورش استان فارس اظهار کرد: همه هزینه‌های دانش‌آموزان بستری و حتی هزینه‌های پزشکی قانونی که بخش خصوصی محسوب می‌شود، رایگان است؛ هزینه‌های اقامت و غذای بستگان دانش‌آموزان به هر تعداد که باشند هم در این مدت رایگان بوده و توسط آموزش و پرورش تقبل شده است.

وی اظهار امیدواری کرد: طی ۲ روز آینده حدود ۹۰ درصد از دانش‌آموزان بستری در بیمارستان داراب مرخص شوند.

وی با تاکید براینکه هیچ یک از مصدمان دچار ضایعه نخاعی و قطع نخاع نشده‌اند، گفت: دو مورد قطع عضو داریم که البته یک مورد آن سر صحنه اتفاق افتاده و قطعی است و یک مورد هم هنوز پزشکان ۱۰۰ درصد به این نتیجه نرسیده‌اند که عضو را قطع کنند.

جامعیان بیان کرد: حال عمومی هر ۵ دانش‌آموزی که در بیمارستان‌های نمازی و شهید رجایی شیراز بستری هستند خوب است و احتمالا طی سه روز آتی ۳ نفر از آنان که با شکستگی مواجه شده بودند، مرخص خواهند شد.

رئیس اداره سلامت آموزش و پرورش استان فارس با رد آمار‌هایی مبنی بر کشته شدن ۱۲ نفر در حادثه داراب، تصریح کرد: بر اساس آخرین آمار ۹ نفر در این حادثه فوت شدند که ۷ دانش‌آموز، یک مربی و یک راننده را شامل می‌شود.

انتهای پیام/ن

هزینه‌های درمان دانش‌آموزان حادثه واژگونی اتوبوس داراب رایگان است

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار