حضور بیش از ۳ هزار دانشجوی جهادگر به مناطق محروم

مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه‌های تهران از حضور ۳ هزار جهادگر دانشگاه‌های تهران در اردو‌های جهادی در تابستان امسال خبر داد.

حضور بیش از ۳ هزار دانشجوی جهادگر به مناطق محرومبه گزارش خبرنگار حوزه دانشگاهی گروه علمی پزشكی باشگاه خبرنگاران جوان؛ هادی قاسمی مسئول بسیج دانشجویان دانشگا‌ه‌های تهران در بدرقه گرو‌های جهادی دانشگاه آزاد اظهار کرد: در تابستان امسال ۳ هزار نفر دانشجو به مناطق کشور با گرایش‌های مختلف و با رویکرد فرهنگی، سلامت، آموزشی و عمرانی برای خدمت رسانی به مستضعفین و مناطق محروم انجام شده است.

وی ادامه داد:هدف از برگزاری این طرح خدمت‌رسانی به مناطقی است که به هر دلیلی محروم مانده‌اند و ایجاد فرهنگ خدمت‌رسانی دربین دانشجویان و فرهنگ سازی ادبیات محرومیت زدایی در دانشگاه‌ها است.

مسئول بسیج دانشجویان دانشگا‌ه‌های تهران افزود: این فرصتی تکرارنشدنی است و باید از این کار‌ها در دانشگاه‌ها و درمیان دانشجویان بیشتر شود و امیدواریم این حرکت همیشگی باشد.

وی گفت: بچه‌های جهادی نه کارگراند و نه از طرف بهزیستی اند این دانشجویان دلشان برای محرومین می‌تپد که در این وادی قدم برمیدارند.

قاسمی تصریح کرد: اردو‌های جهادی معبری که باید با دل از آن رد شد و این در واقع همان قدمی بود که شهید محسن حججی برداشت.

در ادامه این مراسم بهروز دانشیان رییس دانشگاه تهران واحد جنوب، بسیج را یک نهاد خود جوش خواند و افزود:این یک نهاد خود جوش است که از اول انقلاب امام هم با هوشمندی کامل تمام آنن را به ارتش ۲۰ میلیونی تبدیل کرده است.

وی ادامه داد: امروز شهید حججی الگوی جوانان شده که می‌توان آن را به سالار شهیدان تشبیه کرد.

رییس دانشگاه آزاد واحد جنوب تصریح کرد: این در اصل برای ما یک ارزش به حساب می‌آید قدرتی که خداوند به این جهادگران داده این است که زمان را نگاه نمی‌کنند و هرجایی هرکاری باشد انجام می‌دهند.

دانشیان گفت: این دانشجویان سفیران کار و تلاش در دانشگاه‌ها به حساب می‌آیند امیدواریم این برنامه‌ها روز به روز افزایش پیدا کند.

انتهای پیام/

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار