آزمون های الهی ، یک حقیقت غیرقابل انکار

امام جمعه موقت کرمان آزمون های الهی را یک حقیقت غیرقابل انکار دانست و گفت: حقیقت اصلی این آزمون ها، ظهور صفات باطنی و نفسانی افراد است.

آزمون های الهی را یک حقیقت غیرقابل انکار دانستبه گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان ؛  مردم کرمان آئین عبادی نماز عید قربان  را در مصلای بزرگ امام علی (ع) و به امامت حجت الاسلام صباحی، امام جمعه موقت این شهر اقامه کردند.


امام جمعه موقت کرمان در این آئین گفت: نحوه دستگیری، اسارت و شهادت شهید حججی موجب شد تا جنایات‌ صدر اسلام از جمله حادثه عاشورا امروز تکرار و برای همگان نمایان و اثبات شود.


حجت الاسلام محمد صباحی افزود: از صدر اسلام ماجرای جنایت های زیادی را شنیده بودیم، اما زنده ماندیم و آن را با چشمان خود دیدیم که فرزندان نحس دشمنان اسلام، همان جنایت‌ها را تکرار می‌کنند و زنده زنده سر می‌برند.


وی خاطرنشان کرد: شهدای جمهوری اسلامی ایران با اعتقاد و ایمان به جایگاه شهادت و شهید در دین مبین اسلام، این آمادگی را داشتند که این چنین به فیض شهادت برسند.


وی آزمون های الهی را یک حقیقت غیرقابل انکار دانست و ادامه داد: حقیقت اصلی این آزمون ها، ظهور صفات باطنی و نفسانی افراد است.


امام جمعه موقت کرمان اظهار کرد: عید قربان نیز نمونه ای از آزمون الهی برای حضرت ابراهیم (ع) بود که ایشان مانند سایر آزمون ها از جمله هجرت و شکستن بت‌ها، ازاین آزمون نیز سرافراز بیرون آمدند.


وی یادآور شد: دین مبین اسلام برای حل مشکلات فردی و اجتماعی افراد تمهیدات ویژه ای اندیشیده که عید سعید قربان نیز نمونه ای از این تمهیدات برای کمک به فقرا است.


حجت الاسلام صباحی عنوان کرد: مردم کشورهای مسلمان هر روز در کشورهایشان قربانی می‌شوند و این موجب تاسف است که برخی کشورهای اسلامی در مقابل این جنایت ها سکوت کرده اند.


امام جمعه موقت کرمان با بیان اینکه استکبار در راس تجاوزهای منطقه است، تصریح کرد: استکبار این هنگامه را برای بقای خود لازم دارد و ویران می کند تا بعدا ویرانه ها را بسازد.


وی تاکید کرد: همه کشورها و ملت ها برای ایستادن در برابر تجاوزات استکبار وظیفه دارند.

 

انتهای پیام/

 

نماز عید قربان در شهرهای مختلف استان کرمان اقامه شد

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار