عید قربان عید ایثار و احسان است

امام جمعه موقت ریگان با تبریک عید سعیدقربان گفت عید قربان عید بندگی، عبودیت و بازگشت انسان به مقام تقرب الهی و یکی از بزرگترین اعیاد مسلمانان است.

عید قربان عید ایثار و احسان استبه گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان، حجت الاسلام جعفر ریگانی امام جمعه موقت ریگان گفت: عید قربان، عید ایمان و امتحان، عید ایثار و احسان، عید قربت و قربان، عید خلیل رحمان، عید شکست شیطان بر مومنان است که مسلمانان همه «عزیزها» را در آستان "عزیزترین" فدا می‌کنند و از همه وابستگى‌ها به عشق "مهربان ترین" می‌گذرند.


وی با بیان اینکه گذشتن از نفس برای رسیدن به تقرب الهی کاری بسیار ارزشمند است، افزود: عید قربان، عید مشترک همه انسان‌ها همان بازگشت بنده به سوی خداست.


امام جمعه موقت ریگان به دیدار رئیس جمهور با مقام معظم رهبری اشاره نمود و تصریح کرد: معظم له فرمودند باید در مسائل دیپلماسی به انقلاب خود افتخار کنیم واز عمل به هنجارهای ملی برامده از انقلاب نظیر ظلم ستیزی وایستادگی در مقابل استکبار احساس عزت کنیم .


ریگانی افزود: معظم له به دولت دوازدهم در زمینه های داشتن روحیه جهادی داشتن تحمل صدای مخالف ارتباط نزدیک با مردم تقویت روحیه مردمی و پرهیز از اشرافی گری کمک به حرکت ها ی مردم در نظر گرفتن کار امدی تدین انقلابی و جهادی بودن داشتن برنامه دقیق ومدون شجاعت سفارش نمودند
وی با اشاره به اینکه تشکیل دولت در موعد مقرر و انجام اسان فرایند شکل گیری دولت بسیار مهم و کم نظیر بودبیان داشت اکنون نوبت رئیس جمهور و وزرا است که اقدام وعمل را انجام دهند.

 

انتهای پیام/س

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.