اعلام زمان و مکان نماز عید قربان در استان سمنان

نماز عید قربان در روز جمعه دهم شهریور 96، در 19 نقطه استان سمنان در زمان و مکان تعیین شده اقامه می‌شود.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سمنان ، حسن پیرچه مسوول دفتر شورای سیاستگذاری ائمه جمعه استان سمنان گفت : شورای سیاست گذاری ائمه جمعه استان سمنان در اطلاعیه ای زمان و مکان برگزاری نماز عید سعید قربان را اعلام کرده است و بر این اساس، این نماز در سمنان ساعت هفت و 30 دقیقه در مصلا به امامت حجت الاسلام محمدباقر عبدوس امام جمعه موقت سمنان اقامه می‌شود.


وی افزود: نماز فردا در شاهرود ساعت هفت در مسجد مدرسه قلعه، در دامغان ساعت هفت و 30 دقیقه در مصلا و در گرمسار ساعت هفت و 30 دقیقه در مسجد جامع اقامه می‌شود.


پیرچه با اشاره به اقامه نماز عید قربان فردا در سرخه ساعت هفت و 30 دقیقه در حسینیه شهدا و در مهدی شهر ساعت هفت و 30 دقیقه در حسینیه المهدی(عج) اقامه می شود، ادامه داد: نماز فردا در میامی ساعت هفت و 30 دقیقه در مسجد جامع و در آرادان ساعت هفت و 30 دقیقه در مسجد صاحب الزمان(عج) برنامه‌ریزی شده است.


وی گفت: در بسطام و بیارجمند نماز عید قربان ساعت هفت در مسجد جامع، در مجن ساعت هشت در امامزاده ابراهیم(ع) در کلاته خیج ساعت هفت و 30 دقیقه در حسینیه اعظم، در شهمیرزاد ساعت هشت در مسجد دروازه، در درجزین ساعت هشت در مسجد جامع و در دیباج ساعت هفت و 30 دقیقه در مسجد صاحب الزمان(عج) اقامه می شود.


مسوول دفتر شورای سیاستگذاری ائمه جمعه استان سمنان گفت: نماز عید قربان فردا در کلاته رودبار ساعت هشت در مسجد جامع، در رودیان ساعت هفت در مسجد جامع و در ایوانکی ساعت هشت و 30 دقیقه در مسجد جامع و در حسین آباد کالپوش ساعت هفت و 30 دقیقه در مدرسه حضرت زینب(س) اقامه می‌شود.


انتهای پیام / ه


اقامه نماز عید قربان در استان سمنان

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.