سمنان;

زمان و مکان نماز عید سعید فطر دراستان سمنان اعلام شد

نماز عید فطر فردا در ۱۹ نقطه این استان برگزار می شود.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سمنان  ، مسئول دفتر نمایندگی شورای سیاست گذاری ائمه جمعه استان سمنان گفت : نماز عید سعید فطر به امامت ائمه جمعه این استان و با شکوه خاصی برگزار می شود.
محمد حسن پیرچه  با بیان اینکه نمازگزاران با وضو، مهر و زیراندازی مختصر راهی میعادگاه‏های برپایی نماز عید سعید فطر شده و باشکوه خاصی صفوف خود را در مکان‏های برگزاری نماز عید سعید فطر یکپارچه کنند افزود: نماز عید سعید فطر در سمنان به امامت آیت‏‌الله سیدمحمد شاهچراغی نماینده ولی‏ فقیه و امام جمعه سمنان در مصلای بزرگ سمنان ساعت 7:30 ، در شاهرود به امامت حجت‏ الاسلام محمود ترابی‏شاهرودی در مدرسه قلعه (مصلی) ساعت 7:30،در دامغان به امامت حجت‏ الاسلام سیدمحمدحسینیان در میدان شهدا ساعت 6:30بر گزار می شود.
وی با اشاره به اینکه در گرمسار به امامت حجت‏ الاسلام سیدعلی مهدی‏ نژاد در میدان امام(ره) ساعت 7 برگزار خواهد شد اظهار داشت:همچنین این نماز باشکوه در سرخه به امامت حجت‏ا لاسلام مصطفی فاطمی بصیر در گلزار شهدا (مصلی) ساعت 6:30، در مهدیشهر به امامت حجت ‏الاسلام محمد بارانی در حسینیه المهدی (عج) ساعت 7، در میامی به امامت حجت الاسلام صفایی پور درمسجد جامع ساعت 7، در بسطام به امامت حجت‏ الاسلام رضوی نصب در صحن امام‏زاده محمد بسطام ساعت 7:30برگزار می شود.
 وی با بیان اینکه در آرادان به امامت حجت الاسلام شریفی نیا در مسجد صاحب الزمان(عج) ساعت 7 برپا می شود افزود:نماز عید سعید فطر در کلاته‏ خیچ به امامت حجت الاسلام حمیدرضا شکری در حسینیه اعظم ساعت 7:30 ، در شهمیرزاد به امامت حجت‏ الاسلام سیدداود احمدپناه در میدان ولیعصر ساعت 8برگزار می شود.
 پیرچه ادامه داد: در ایوانکی به امامت حجت ‏الاسلام کشمیر در میدان امام خمینی(ره) ساعت 8 و در بیارجمند به امامت حجت‏ الاسلام محمدرضا احمدی در مصلی ساعت7:30 برگزارمی شود.
 وی ادامه داد:همچنین این نماز در مجن به امامت حجت ‏الاسلام حسین جناتی در مسجد امام حسین(ع) ساعت 7:30، در درجزین به امامت حجت‏ الاسلام محمدرضا رحیمی‏ زاده در مدرسه حضرت مهدی (عج) ساعت7 و در کلاته‏ رودبار به امامت حجت ‏الاسلام اسماعیل بناییان سفید در مسجد کلاته رودبار ساعت7، ودر رودیان ساعت 7 به امامت حجت الاسلام عباس معصومی در مسجد جامع ودر حسین آباد کالپوش ساعت 7:30به امامت حجت الاسلام بهرامی در محل جشنواره شقایق ها اقامه خواهد شد.
 
مسئول دفتر نمایندگی شورای سیاست گذاری ائمه جمعه استان سمنان با اشاره به اهمیت و قداست عید سعید فطر گفت: نماز عید فطر یکی از شکوه عالم اسلام است که باید باعظمت خاصی برگزار شود.
 وی ادامه داد: اهمیت نماز عید سعید فطر بر هیچکس پوشیده نبوده و این روز از اعیاد بزرگ مسلمانان است که باید مراسم‌های ویژه این روز بزرگ که یکی از آنها برپایی نماز است، انجام شود.
 مسئول دفتر نمایندگی شورای سیاست گذاری ائمه جمعه استان سمنان اضافه کرد: برپایی نماز جماعت به ویژه نماز عید سعید فطر نمایش قدرت دین مبین اسلام در برابر دشمنان است و باید برای برپایی این نماز تلاش ویژه‌ای شود.
 
وی قرائت دعای پرفیض ندبه در ساعت 6:30 صبح روز عید با نوای مداح اهل بیت حاج محمد ارزاقی درمحل مصلی و سخنرانی پیش از نماز عید همتی نماینده مردم شهرستان های سمنان، مهدیشهر وسرخه درمجلس شورای اسلامی را از برنامه های ستاد نماز جمعه شهرستان سمنان عنوان کرد.
انتهای پیام / ه
برچسب ها: نماز ، عید ، فطر ، سمنان
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار