مسئول حقوقی فدراسیون فوتبال:

حامی مالی تبلیغات محیطی از روحیه پهلوانی فوتبال سوء استفاده کرد

فغانپور گفت: شرکت طرف قرارداد بایت تبلیغات محیطی فوتبال از حسن رفتار فدراسیون فوتبال و سازمان لیگ که با روحیه پهلوانی با این شرکت رفتار کردند، سو استفاده کرده است.

ایران نوین از روحیه پهلوانی فدراسیون فوتبال سوءاستفاده کردبه گزارش گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان و به نقل از سایت رسمی فدراسیون فوتبال،صفی الله فغانپور مسئول حقوقی فدراسیون فوتبال درباره آخرین وضعیت طرح شکایت فدراسیون فوتبال از شرکت ایران نوین بیان داشت:شرکت طرف قرارداد با فوتبال در مورد تبلیغات محیطی در دو فصل با سازمان لیگ قرارداد داشت.در سال اول به رغم اینکه فدراسیون فوتبال و سازمان لیگ با مصوبه مسولین ،تخفیف ویژه ای هم به این شرکت دادند اما متاسفانه هنوز مبلغ کل قرارداد را تسویه نکرده است.

او ادامه داد:با این وجود،مشکل اصلی در این باره در فصل دوم قرارداد است.فدراسیون و سازمان لیگ بابت این قرارداد حسن نیت خود را نشان داده تا این شرکت براساس توان خود بتواند به تعهداتش عمل کند اما همچنان مبلغی در حدود 30 میلیارد تومان به سازمان لیگ بدهکار است.

فغانپور افزود:شرکت فوق سود خوبی بابت قرارداد با سازمان لیگ داشته اما حاضر نیست روند قرارداد را مطابق تعهداتش پیش ببرد.بر این اساس مجبور شدیم کلیه اموال و دارایی های این شرکت نزد بانک ها و موسسات مالی،صدا و سیما،همراه اول و ...را توقیف کنیم.

متاسفانه مسولان شرکت مورد نظر به حُسن برخورد مسولان فدراسیون و سازمان لیگ توجهی نکردند و به رغم اینکه بیش از یک سال از پایان قرارداد هم گذشته اما هنوز نسبت به تسویه حساب قرارداد قبلی اقدام نکرده اند.موضوع این بدهی هم در حل اختلاف رسیدگی شد و هم در مرجع قضایی اجراییه صادر شد و بنابراین اما و اگر ندارد.

مسئول حقوقی فدراسیون فوتبال تصریح کرد:امیدواریم مسئولان عقد قرارداد این شرکت با فدراسیون فوتبال در اسرع وقت وارد مذاکره شود و ضمن نشان دادن حسن نیت خود،در صدد رفع این مشکل بربیاید.قطعا در آن شرایط فدراسیون فوتبال هم اعلام می کند که این شرکت بدهی خود را پرداخت کرده و وارد مراحل بعدی قضایی نخواهیم شد.در غیر این صورت ناگزیریم اعلام کنیم که از حُسن رفتار فدراسیون فوتبال و سازمان لیگ که با روحیه پهلوانی با این شرکت رفتار کردند و به دنبال مسائل حاشیه ای نبودند، سو استفاده کرده و بدهی های مسلم و ثابت شده خود را پرداخت نکرده است. تاخیر در پرداخت مطالبات فدراسیون فوتبال هیچ وجاهت قانونی ندارد .تاکید می کنم در غیر این صورت،پرونده وارد فاز جدیدتری می شود و این بار اموال مدیران شرکت با دستور مراجع قضایی توقیف خواهد شد.

 

انتهای پیام/

 

آخرین وضعیت شکایت فدراسیون فوتبال از شرکت ایران نوین 

 

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.