وضعیت عجیب بازیکن نفت تهران برای فسخ قرارداد

مسئولان باشگاه نفت تهران برای فسخ قرارداد یکی از بازیکنان این تیم شرایط عجیبی را به او پیشنهاد داده اند.

حمید خدابنده لو در گفت و گو با خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان درباره قرار گرفتن نامش در فهرست مازاد تیم نفت تهران اظهار داشت: باشگاه نفت اعلام کرده حاضر است 15 درصد مبلغ قرارداد امسالم را پرداخت و آن را فسخ کند. البته حدود 60 درصد قرارداد فصل گذشته ام را هم از نفت طلب دارم و کل این پول را می خواهم. مسئولان باشگاه اعلام کرده اند از آنجاییکه حمید درخشان نیازی به من ندارد، نمی توانم در تمرینات شرکت کنم. بنابراین بهتر است با دریافت 15 درصد مطالباتم، قراردادم را فسخ کنم. اگر آقایان قصد انجام دادن چنین کاری داشتند، باید در همان ابتدای فصل به من اعلام می گفتند چراکه درحال حاضر پنج هفته از لیگ سپری شده و بیشتر تیم ها نفرات مدنظرشان را جذب کرده اند.

او ادامه داد: به مسئولان باشگاه گفتم حاضر نیستم با این وضعیت قراردادم را فسخ کنم اما آن ها مرا تهدید کردند اگر قراردادم را فسخ نکنم، بلد هستند چگونه همین 15 درصد را هم پرداخت نکنند.  قراردادم در هیئت فوتبال ثبت شده و فریبرز محمودزاده هم اعلام کرده تا زمانی که رضایت ندهم، باشگاه نفت نمی تواند نام من را از فهرست خارج کند. میلاد سوری و علی اکبر رضایی هم چنین وضعیتی دارند. البته حمید درخشان نام یکی 2 بازیکن را هم که خودش جذب کرده پس از پنج هفته در فهرست مازاد قرار داده است.

خدابنده لو درمورد پیشنهاداتش از سایر تیم ها بیان کرد: 2 تیم دسته اولی به من پیشنهاد دادند اما به آن ها گفتم با توجه به شرایطی که  نفت تهران برای من به وجود آورده است، می خواهم در این تیم بمانم و از حقم دفاع کنم. حدود 10 روز دیگر فصل نقل و انتقالات به پایان می رسد و اگر قراردادم را با نفت فسخ کنم، نمی توانم به تیم دیگری بروم. 

هافبک تیم نفت تهران خاطرنشان کرد: جالب اینجاست یکی از مسئولان باشگاه به من گفت فکر دریافت مطالبات فصل گذشته ام را از سر بیرون کنم چراکه نفت تهران 15 میلیارد بدهی دارد و اگر پول من را هم ندهد، حدود 100 میلیون به این بدهی اضافه می شود. این فرد ادعا می کرد در صورت شکایت از نفت،  تنها آینده ام خراب می شود. البته زمانی که نفت تهران با بدهی 15 میلیاردی در لیگ قهرمانان شرکت می کند، قطعا راهی برای پرداخت نکردن پول من هم دارد.

او در پایان اظهار داشت: متاسفانه وضعیت مالی خوبی ندارم که مانند  برخی بازیکنان برای حضور در فوتبال هزینه کنم. با تست دادن در تمرینات نفت موفق شدم نظر علی دایی را جلب کنم و قصد دارم از این رشته پول دربیاورم. در حال حاضر هم از ز حق و حقوقم نمی گذرم. یکی از مدیران باشگاه برگه فسخ یک طرفه قراردادم را به فدراسیون فوتبال تحویل داد اما مسئولان فدراسیون این برگه را قبول نکردند.

انتهای پیام/

قرارداد بازیکن نفت فسخ می شود

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار