اعلام برنامه های گرامیداشت هفته تعاون در شهرستان تربت جام

برنامه‎‌های هفته تعاون از ۱۱ تا ۱۷ شهریورماه سال جاری در تربت جام برگزار می‌شود.

اعلام برنامه های گرامیداشت هفته تعاون در شهرستان تربت جامبه گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان  از مشهد؛  امیرمحمد رحمتی زاده رئیس اداره تعاون،کارورفاه اجتماعی تربت جام گفت : برای بسط و توسعه بخش تعاون برنامه ریزیها باید بر اساس محور های کارشناسی شده صورت پذیرد زیرا گسترش و تقویت تعاون یکی از مهمترین اولویتهای مااست و رونق این بخش می تواند نقش بسزایی در تحقق اقتصاد مقاومتی داشته باشد .


وی با اشاره به اینکه نخستین روز از هفته تعاون به عنوان «تعاون و توسعه منطقه‎ای و روستایی» نامگذاری شده است در خصوص مهمترین برنامه‎های این روز افزود: دیدارتعاونگران شهرستان با ائمه جمعه از جمله برنامه‎های نخستین روز هفته تعاون است.

رئیس اداره تعاون،کارورفاه اجتماعی تربت جام با اشاره به اینکه دومین روز از هفته تعاون به عنوان «تعاون و اشتغال بانوان» نام گرفته است، گفت: در این روز برنامه‎هایی نظیر بازدید ترویجی تعاونگران از تعاونی‎های برترشهرستان پیش‎بینی شده است.

رحمتی زاده «تعاون، اقتصاد مقاومتی- تولید و اشتغال» را عنوان سومین روز از هفته تعاون اعلام کردو برگزاری مسابقات ورزشی تعاونگران شهرستان را ازبرنامه های این روز اعلام کرد.

وی با اشاره به اینکه چهارمین روز هفته تعاون «تعاون گسترش مشاغل خرد و خانگی» نامگذاری شده است، از برگزاری جشنواره تعاونی‎های برترشهرستان خبر داد.

رئیس اداره تعاون،کارورفاه اجتماعی تربت جام گفت: پنجمین روز هفته تعاون به عنوان «تعاون، توسعه کارآفرینی و اشتغال» نام گرفته است و در این روز افتتاح دوشرکت تعاونی در این شهرستان انجام می‎شود.

رحمتی زاده با بیان اینکه ششمین روز هفته تعاون «تعاون، توسعه بازار و صادرات» نامگذاری شده است، افزود: در این روز غبارروبی مزارشهدا و دیداربا خانواده محترم شهدا را درشهرستان داریم .

وی «تعاون و ترویج کار جمعی» را عنوان آخرین روز از هفته تعاون عنوان کرد و گفت: حضور تعاونگران شهرستان در نماز جمعه در این روز انجام می‎شود.
 
 

انتهای پیام//س.ج
 
 
 


برنامه های گرامیداشت هفته تعاون در شهرستان تربت جام اعلام شد

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.