قهرمانی بانوان خراسان‌رضوی در دو و میدانی

مدیر اجتماعی اداره‌کل تعاون ,کار و رفاه اجتماعی خراسان‌رضوی گفت: تیم بانوان کارگر خراسان‌رضوی عنوان سومی مسابقات دو و میدانی قهرمانی بانوان کارگران کشور را کسب کرد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد، عباس رکنی اظهار داشت: تیم‌های کرمانشاه با 23، کرمان با 14 و خراسان‌رضوی با 13 امتیاز به ترتیب مقام‌های اول تا سوم تیمی مسابقات دو و میدانی را در گرامیداشت هفته تعاون، بدست آوردند.
وی افزود: مسابقات دو و میدانی قهرمانی بانوان کارگر کشور با شرکت 41 دونده از صبح روز جمعه 19 شهریورماه در شهرستان سنقر کرمانشاه برگزار شد.
مدیر اجتماعی اداره کار و رفاه اجتماعی خراسان‌رضوی تصریح کرد: در این دوره از مسابقات 11 تیم از استان‌های کرمانشاه، ایلام، خراسان‌شمالی، خراسان‌جنوبی، خراسان‌رضوی، یزد، زنجان، کرمان، فارس، اصفهان، تهران، در مواد 100 متر، 400 متر، 800 متر، 3000 متر و پرتاب دیسک حضور داشتند.
وی بیان کرد: در بخش انفرادی این رقابت‌ها در دوی 800 متر، فاطمه عزیزی از خراسان‌رضوی مقام سوم و در دوی 3000 متر نیز  فاطمه عزیزی از خراسان‌رضوی، مقام‌های اول این ماده از رقابت‌ها را به‌دست آوردند.
انتهای پیام//
یلدا میرآبیان
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار