۱۴۰۰ نفر با افتتاح طرح های هفته دولت در دهلران شاغل شدند

فرماندار دهلران گفت: زمینه اشتغال یک هزار و ۴۰۰ نفر با بهره برداری از طرح های هفته دولت در این شهرستان فراهم شد.

۱۴۰۰ نفر با افتتاح طرح های هفته دولت در دهلران شاغل شدند

 به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ایلام،در آخرین روز از هفته دولت استاندار ایلام به همراه نماینده مردم دهلران در مجلس شورای اسلامی به منظور بهره برداری و کلنگ زنی چندین طرح زیربنایی به این شهرستان گرمسیری سفر کرد.

همزمان با این ایام ۴۰ پروزه با ۴۸ میلیارد تومان سرمایه گذاری در این شهرستان بهره برداری و یا کلنگ زنی می شود که زمینه اشتغال ۱۴۰۰ نفر را فراهم می کند.

مهم ترین پروزه ای که امروز با حضور استاندار اجرایی می شود از سرگیری عملیات پتروشیمی است ۳ هزار میلیارد تومان برای اجرای ان هزینه شده است.

روکش آسفالت و معابر شهری، بهسازی میادین و توسعه فضاهای سبز در دهلران و میمه با هزینه یک میلیارد و ۲۰۰ میلیون تومان سرمایه گذاری میلیارد و ۷۰۰ میلیون ریال ،کلنگ زنی طرح گازرسانی به روستاهای حاضرمیل، تم تم آب و گلسیری با اعتبار بیش از ۲ میلیارد تومان ، افتتاح خانه های بهداشت و کلنگ زنی ۲ مرکز جامع سلامت در روستاهای بخش مرکزی و موسیان با اعتبار ۲ میلیارد تومان ، بهره برداری از واحدهای کارآفرینی و بنگاه های کوچک با هزینه یک میلیارد تومان، آبرسانی به روستاها و اصلاح خطوط انتقال آب روستایی از جمله این طرح هاست.

انتهای پیام/ د

اشتغال زایی با افتتاح طرح های هفته دولت در دهلران

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.