آسفالت 19 كيلومتر از راه‌هاي روستايي آبدانان

مديركل راه و شهرسازی استان ایلام گفت: ۱۹ كيلومتر از راه‌های روستايی شهرستان آبدانان بهسازی و آسفالت شد.

آسفالت 19 كيلومتر از راه‌هاي روستايي آبدانان

  به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ایلام،سید کمال‌الدین میرجعفریان بیان کرد: کلنگ‌زنی راه روستایی چم شالان و بهره‌برداری از طرح‌های راه و شهرسازی شهرستان آبدانان با حضور استاندار ایلام به مناسبت گرامی داشت هفته دولت انجام شد.

مدیرکل راه و شهرسازی ایلام اظهارکرد: به مناسبت گرامی داشت هفته دولت کلنگ احداث راه روستایی چم شالان آبدانان به زمین زده شد و بهره‌برداری از طرح‌های راه و شهرسازی شهرستان آبدانان با حضور استاندار ایلام به مناسبت گرامی داشت هفته دولت آغاز شد.

وی افزود: طول پروژه راه روستایی چم شالان که کلنگ احداث آن به زمین زده شد ۷ کیلومتر بوده که برای اجرای آن حدود ۱۱ میلیارد ریال هزینه خواهد شد.

میرجعفریان در خصوص افتتاح پروژه‌های راه و شهرسازی شهرستان آبدانان اضافه کرد: حدود ۱۹ کیلومتر از راه‌های روستایی شهرستان آبدانان که بهسازی و آسفالت شده‌ به بهره‌برداری رسید که این طرح‌ها شامل راه‌های روستایی گنداب- انجیره، وچ کبود، ژیور- گل گل، گل گل – آب انار بوده که برای انجام این پروژه‌ها ۲۵ میلیارد ریال اعتبار هزینه شده است.

وی ادامه داد: علاوه بر این طرح‌ها بهره‌برداری از احداث و آسفالت معابر مسکن مهر شهرستان آبدانان آغاز شد، این طرح ۱۵ هزار متر مربع بوده و برای اجرای آن ۴ میلیارد ریال اعتبار هزینه شده است.

انتهای پیام/ د

آسفالت راه های روستایی آبدانان

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.