عضو کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی:

لزوم تسریع در طرح راه آهن دورود خرم‌آباد و آزادراه خرم‌آباد به اراک

عضو کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی گفت: طرح های نیمه تمام هرچه سریع‌تر به اتمام برسد.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از لرستان؛ محمدرضا ملکشاهی‌راد عضو کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی در جلسه بررسی مشکلات حوزه راه و مسکن، خواستار اتمام طرح های نیمه تمام، تسریع در طرح آزادراه خرم‌آباد به اراک و راه آهن دورود به خرم‌آباد شد.


وی، روکش آسفالت راه‌های اصلی، تعریض ، بهسازی و آسفالت راه‌های روستایی خرم‌آباد، چگنی، سپیددشت، زاغه و بیرانشهر، راه خرم‌آباد به شاهیوند، ۴ خطه خرم‌آباد به سپیددشت، احداث دوربرگردان روستای رباط ، احداث پل تنگ هفت و پل روستای دارایی را از دیگر مطالبات مردم حوزه انتخابیه برشمرد.


زندی فر مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای هم در این جلسه قول مساعد داد امسال روکش آسفالت راه‌های اصلی و روستایی استان به‌طور کامل انجام و در آینده نزدیک دوربرگردان روستای رباط احداث شود و پل هوایی عابر پیاده هم در صورت رفع مشکلات فنی نصب شود.


علیخانی، مدیرکل راه و شهرسازی لرستان نیز هم قول مساعد داد امسال ۷۵ کیلومتر از راه‌های روستایی شهرستان‌های خرم‌آباد و چگنی بهسازی و آسفالت شوند.


وی درباره بهسازی و آسفالت راه روستایی ترس و پل تنگ هفت منطقه پاپی و جاده دسترسی و پل ارتباطی روستای دارایی در آینده نزدیک قول مساعد داد.

انتهای پیام/م

تسریع  در ساخت آزادراه خرم‌آباد به اراک و راه آهن دورود خرم‌آباد

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.