مشاور اسد: مقاومت در سوریه مانع از تحقق اهداف غرب و رژیم صهیونیستی شد

مشاور رئیس‌جمهور سوریه در دیدار با هیئتی اردنی تاکید کرد مقاومت دولت و ملت این کشور مانع از تحقق اهداف شوم غرب و رژیم صهیونیستی شد.

به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از پایگاه خبری العهد لبنان، بثینه شعبان، مشاور رسانه‌ای و سیاسی رئیس جمهور سوریه، در دیدار با هیئتی اردنی تاکید کرد مقاومت دولت و ملت سوریه مانع از تحقق اهداف غرب و رژیم صهیونیستی شد و نشان داد سوریه قلب تپنده کشور‌های عربی است.

او در دیدار با یک هیئت اردنی تاکید کرد سفر این هئیت به سوریه گامی درست در جهت بنای طرح عربی یکپارچه است؛ زیرا این ملت‌ها هستند که زمام امور را در دست دارند و مقاومت همچنان در نبض کشور‌های عربی جریان دارد.

مشاور رسانه‌ای و سیاسی رئیس جمهور سوریه در دیدار با این هیئت -که شامل اعضای سندیکای وکیلان مدافع عرب، فعالان سیاسی و برخی نمایندگان سابق مجلس اردن بود- افزود: گام‌هایی که در آینده بر می‌داریم باید کاملا حساب شده باشد و باید با خوش‌بینی به آینده نگاه کنیم به همین منظور باید با نگرشی منتقدانه و بدون تکرار اشتباه‌های گذشته به حوادثی که برای کشور‌های عربی رخ داد، نگاه کنیم.

به گفته وی، طرح کشور‌های غربی، آشکارا رو به افول بوده و اوجگیری (تمدن) شرق امری حتمی است و شرق به قطب اساسی در جهان تبدیل خواهد شد

مشاور اسد افزود: ما به عنوان کشور‌های عربی باید پایه‌های محکمی برای طرح ملی آزادی‌خواهانه خود بنا نهیم تا نسل‌های آینده نیز بر اساس این طرح عمل کنند.

شعبان در کنفرانس خبری بعد از دیدار با این هئیت اردنی گفت: سفر هیئت اردنی نشان می‌دهد نبض ارتباط بین سوریه، اردن و سایر کشور‌های عربی و بین سوریه با مقاومت، همچنان در حال تپیدن است و پیروزی‌هایی که ارتش سوریه و مقاومت کسب کرده‌اند نشان از همین مسئله بوده و دال بر این است که ملت‌های عربی، در کشور‌های مختلف به این طرح عربی آزادی‌خواهانه چشم دوخته‌اند که آن‌ها را از وضعی که رژیم صهیونیستی و توطئه‌های غرب به وجود آورده است، بیرون می‌آورد.

او با اشاره به سفر هیئت‌های مختلف عربی به سوریه گفت: ملت‌های عربی با حکومت هایشان تفاوت دارند. شکست طرح تروریستی صهیونیست‌ها، ضرورتا به معنای پیروزی ما نیست؛ زیرا در مرحله اول برای پیروزی علاوه بر اینکه باید طرح تروریستی-صهیونیستی با شکست مواجه شود باید در زمینه‌های رسانه‌ای، فرهنگی و تربیتی هم با جدیت کار کنیم تا طرح عربی بیداری را پایه‌گذاری کنیم؛ طرحی که نسل‌های آینده می‌توانند با کمک آن امت عربی را ارتقا دهند.

انتهای پیام/ 

مشاور اسد مقاومت در سوریه را مانع از تحقق اهداف رژیم صهیونیستی دانست

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار