تهدید پوشالی مقام صهیونیست به بمباران کاخ ریاست‌جمهوری سوریه

یک مقام صهیونیست به روسیه هشدار داد در صورت متوقف نکردن روند «گسترش نفوذ ایران در سوریه»، کاخ بشار اسد هدف حمله رژیم اشغالگر قرار خواهد گرفت.

به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از  جروزالم پست؛ یک مقام عالی‌رتبه صهیونیست -که نامش فاش نشده است- در گفتگو با رسانه‌های عربی، دولت روسیه را تهدید کرد، اگر تهران به آنچه او گسترش نفوذ ایران در سوریه خوانده است، ادامه دهد، رژیم اشغالگر کاخ «بشار اسد»، رئیس جمهور سوریه، را در دمشق هدف بمباران قرار خواهد داد.

اسرائیل همچنین تهدید کرده است اگر تغییر جدی در شرایط منطقه بوجود نیاید، توافق آتش‌بس در سوریه را، که میان روسیه و آمریکا در آستانه قزاقستان امضا شده بود، برهم خواهد زد.

یک مقام ارشد صهیونیست به روزنامه الجدیده گفت در دیدار هفته گذشته «بنیامین نتانیاهو»، نخست وزیر رژیم صهیونیستی، و «ولادیمیر پوتین»، رئیس جمهور روسیه، که در سوچی برگزار شد، هیچ توافق ملموسی به دست نیامد. نتانیاهو در این دیدار به پوتین اعلام کرد اگر نگرانی‌های اسرائیل در نظر گرفته نشود، این رژیم خود دست به کار خواهد شد.

در سفر نتانیاهو به سوچی روسیه، یوسی کوهن، رئیس موساد، میر بن شبات، رئیس شورای امنیت داخلی رژیم صهیونیستی، و زیف الکین، یکی از اعضای حزب لیکود و مترجم نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی، وی را همراهی می‌کردند. این افراد اندکی پس از اتمام جلسه و بدون اتلاف وقت به اراضی اشغالی بازگشتند.

نتانیاهو اعلام کرد در دیدار با پوتین بر روی اوضاع در سوریه متمرکز بودند. وی دلیل اینکه خواستار گفتگو با پوتین پیرامون تحولات سوریه شده بود، تغییرات سریع و چشمگیر اوضاع سوریه در چند هفته اعلام کرد.

انتهای پیام/

یک مقام صهیونیست روسیه را به بمباران کاخ اسد تهدید کرد

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
-
ناشناس
۱۱:۵۸ ۰۷ شهريور ۱۳۹۶
شکستهای داعش خوب اعصابشونا به هم ریخته
الحق که سید حسین نصرالله خوب درسی بهشون داده چقدر سوختن از رسوا شدنشون توسط عزیز حزب الله سید حسن نصرالله
آخرین اخبار