مخالفان نتانیاهو بار دیگر علیه او در مقابل دفتر دادستان کل رژیم صهیونیستی تجمع کردند

صد‌ها صهیونیست مقابل دفتر دادستان کل رژیم صهیونیستی تجمع کردند و خواستار صدور کیفرخواست علیه نخست‌وزیر این رژیم شدند.

به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از  آسوشیتدپرس، صد‌ها تن از شهروندان رژیم صهیونیستی روز شنبه مقابل دفتر دادستان کل این رژیم تجمع کردند و خواستار صدور کیفرخواست علیه بنیامین نتانیاهو، نخست وزیر رژیم صهیونیستی، به اتهام فساد مالی شدند.

هدف این تجمع -که اکنون به یک رویداد هفتگی تبدیل شده است- مقابله با اقدامات غیرقانونی و خلاف‌های مالی نسبت داده شده به نتانیاهو و ارتباطات غیرقانونی وی با مدیران رسانه ها، صاحبان کسب و کار‌های بین‌المللی و هالیوود است.

نتانیاهو تاکنون بار‌ها انجام هرگونه اقدام خلاف قانون را تکذیب و آن‌هایی را که وی را متهم کرده‌اند، عوامل رسانه‌های متخاصم خوانده است.

مقامات پلیس رژیم صهیونیستی در این‌باره اعلام کردند شمار شرکت‌کنندگان در تجمع روز شنبه نزدیک به ۲۰۰۰ نفر بود. آن‌ها همچنین اعلام کردند معترضان، شرایط تعیین شده دادگاه برای انجام اعتراض را نقض کردند و از بلندگو استفاده کردند. بر اساس حکم دیوان عالی رژیم صهیونیستی، شمار معترضان نباید بیشتر از ۵۰۰ نفر باشد. آن‌ها همچنین حق استفاده از بلندگو را در مناطق مسکونی ندارند.

بر اساس قوانین رژیم صهیونیستی، نخست وزیر این رژیم را تنها پارلمان می‌تواند برکنار کند. به علاوه، دیوان عالی رژیم صهیونیستی طی حکمی اعلام کرده است در صورتی که علیه وزرای دولت و شهرداران کیفرخواست صادر شود، آن‌ها باید از سمت خود کناره‌گیری کنند.

وزیر دادگستری رژیم صهیونیستی نیز در این باره اعلام کرد در صورتی که دادستانی کل این رژیم علیه نخست وزیر اقدام به صدور کیفرخواست کند، قوانین و همچنین فشار افکار عمومی او را وادار به برکناری خواهد کرد.

انتهای پیام/

برگزاری تجمعی اعتراضی علیه نتانیاهو در مقابل دفتر دادستان کل رژیم صهیونیستی

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار