ارایه خدمات شبانه روزی درمانگاه تأمین اجتماعی شهرستان اهر

نماینده مردم شهرستان های اهر و هریس در مجلس شورای اسلامی گفت: درمانگاه تأمین اجتماعی شهرستان اهر به صورت 2 شیفته برای ارایه خدمات درمانی دایر است.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از تبریز؛ بیت الله عبدالهی در آئین گرامیداشت یاوران سلامت در شهرستان اهر گفت: درمانگاه تأمین اجتماعی شهرستان اهر که به بیش از 70 هزار نفر بیمه‌شده خدمات ارائه می‌کند و بیمه‌شدگان از حق قانونی خود محروم بودند، دستور 2 شیفته شدن آن صادرشده و مردم عزیز منطقه می‌توانند با تکمیل امکانات از آن استفاده کنند.

وی با بیان اینکه دستگاه MRI نیز که از ضروریات حوزه سلامت منطقه است، افزود: پس از دیدار با وزیر بهداشت ودرمان در حال پیگیری هستیم که انشاءا... در آینده نزدیک شاهد استقرار آن در بیمارستان شهرستان اهر باشیم.

نماینده مردم شهرستان های اهر و هریس در مجلس شورای اسلامی همچنین با اشاره به اینکه امسال 420 میلیارد ریال برای بزرگراه اهر ـ تبریز اختصاص‌یافته است گفت: برای ادامه فعالیت این جاده اوراق قرضه اسلامی نیز اختصاص می‌یابد که امسال تا پایان فصل عمرانی 35 کیلومتر بزرگراه اهر ـ تبریز آسفالت شده و زیر بار ترافیک خواهد رفت.

وی با انتقاد از عدم همکاری شرکت مس ملی ایران گفت: شرکت مس ملی ایران درباره معادن استان آذربایجان شرقی کار خود را درست انجام نداده و به این منطقه ظلم کرده است که از وزیر جدید می‌خواهم به داد مس منطقه نیز برسد و مس فقط متعلق به کرمان نیست، خوشبختانه فعالیت‌های معدن مس انجرد نیز آغازشده و امیدواریم به‌زودی تولید خود را شروع نماید.

عبدالهی یکی دیگر از پیگیری‌های جدی خود را اشتغال در معادن منطقه عنوان کرد و گفت: تا جایی که می‌توانیم برای تسهیل امور سرمایه‌گذاران تلاش خود را انجام می‌دهیم و پیگیری‌های انجام‌شده در مورد معدن آهک هیدراته جواب داد و اخیراً فعالیت ساخت این معدن که 2 هزار و 800 میلیارد ریال به آن اختصاص‌یافته آغازشده است.

 

انتهای پیام/ش

اختصاص 420 میلیارد ریال برای بزرگراه اهر ـ تبریز 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.