عضو مجمع نمایندگان استان کرمانشاه ؛

ظرفیت های گردشگری کرمانشاه را به جهانیان معرفی کنیم

ظرفیت های گردشگری و چهره ی زیبای کرمانشاه نه تنها در داخل کشور بلکه باید در عرصه جهانی شناخته شود.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه؛ عضو مجمع نمایندگان استان کرمانشاه گفت: ظرفیت های گردشگری و چهره ی زیبای کرمانشاه نه تنها در داخل کشور بلکه باید در عرصه جهانی شناخته شود.

 فرهاد تجری در دومین شب از جشنواره شب های فرهنگی کرمانشاه در برج میلاد تهران، کرمانشاه را تابلویی از زیبایی های ایران و تاریخ کهن ایران توصیف کرد و گفت: استان کرمانشاه با وجود داشته های فرهنگی ارزشمند متاسفانه در معرفی به مردم ایران مغفول مانده است.

 وی امنیت حاکم بر کشور را حاصل خون شهدا، فداکاری ایثارگران و جانبازان و تدابیر مسئولین عنوان کرد و ادامه داد: طی سالهای گذشته امنیت استان کرمانشاه به دلیل مجاورت با کشور عراق تاحدودی تحت الشعاع وضعیت خاص این کشور قرار گرفته بود اما اکنون به یک امنیت پایدار رسیده است. 

 عضو مجمع نمایندگان استان کرمانشاه افزود: برگزاری چنین برنامه هایی بتواند چهره ی زیبای کرمانشاه، تنوع، رنگارنگ بودن فرهنگ ها، قومیت ها و مذاهب آن را به خوبی معرفی کند.

وی با تاکید بر اینکه ظرفیت های گردشگری کرمانشاه نه تنها در داخل کشور بلکه باید در عرصه جهانی شناخته شود، افزود: حضور گردشگران برای بازدید از ظرفیت های گردشگری استان و میراث های دفاع مقدس باعث رونق اقتصادی و گشایش های بیشتر در حوزه های مختلف در استان خواهد شد.

 

انتهای پیام/پ

 

ظرفیت های گردشگری کرمانشاه را بشناسانیم

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.