انهدام باند سارقان و کشف ۱۶۹ احشام مسروقه/ توقیف بیش از ۲۰ تن برنج قاچاق/ کشف ۱۶۰ کیلوگرم تریاک

خبر‌های پلیس فارس در روز دوشنبه ۶ شهریور ماه را در این بسته خبری مشاهده کنید.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز؛ سردار احمد علی گودرزی فرمانده نیروی انتظامی فارس گفت: در پی وقوع سرقت‌های متعدد احشام در سطح شهرستان مرودشت، موضوع شناسایی و دستگیری سارقان به صورت ویژه در دستور کار مأموران انتظامی این شهرستان قرار گرفت.

وی ادامه داد: با انجام کار‌های اطلاعاتی و پلیسی باند سارقان احشام توسط مأموران منهدم و ۵ نفر از سارقان در ۲ عملیات جداگانه شناسایی و دستگیر شدند.

فرمانده نیروی انتظامی استان فارس تصریح کرد: در بازرسی از اطراف مخفیگاه این افراد ۱۶۹ گوسفند مسروقه که در یک واحد دامداری نگهداری می‌شد، کشف شد.

گودرزی با بیان اینکه یک قبضه سلاح شکاری نیز از این متهمان کشف شده است، افزود: تاکنون تعدادی از مالباختگان شناسایی و احشام کشف شده به آن‌ها تحویل داده شده است.

توقیف بیش از ۲۰ تن برنج قاچاق

فرمانده نیروی انتظامی نی ریز از کشف ۲۵ هزار کیلوگرم برنج قاچاق خبر داد.
سرهنگ عزیز برزگر فرمانده نیروی انتظامی نی ریز گفت: ماموران انتظامی شهرستان نی ریز در راستای طرح مبارزه با قاچاق کالا یک دستگاه کامیون کشنده حامل برنج قاچاق را در محور‌های مواصلاتی شناسایی و متوقف کردند.

این مقام انتظامی با بیان اینکه در این خصوص ۲۵ هزار کیلوگرم برنج قاچاق کشف و یک نفر راننده دستگیر و به مرجع قضایی تحویل داده شد، تصریح کرد: ارزش ریالی این محموله قاچاق یک میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال برآورد شده است.

کشف ۱۶۰ کیلوگرم تریاک از یک منزل در لامرد

فرمانده نیروی انتظامی لامرد از کشف ۱۶۰ کیلوگرم تریاک از یک منزل در یکی از روستا‌های این شهرستان خبر داد.
سرهنگ علیرضا نوشاد فرمانده نیروی انتظامی لامرد گفت: مأموران منزلی را واقع در یکی از روستا‌های شهرستان شناسایی و طی هماهنگی با مقام قضائی، به محل مورد نظر اعزام شدند؛ در بازرسی از این منزل ۱۶۰ کیلوگرم تریاک کشف شد.

وی با بیان اینکه در زمان بازرسی مأموران از محل مورد نظر هیچ کس در منزل حضور نداشت، افزود: تلاش برای شناسایی و دستگیری صاحب این محموله مواد مخدر ادامه دارد.

انتهای پیام/ن

خبرهای پلیس فارس

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار