رزم حسینی :

تمرکز ما در استان کرمان بر مسئله اقتصاد مقاومتی است

استاندار کرمان گفت : در استان تمرکز ما در مسئله اقتصاد مقاومتی است و خوشبختانه ۲۲ معین توسعه‌ی اقتصادی مسئولیتی استان را پذیرفتند.

تمرکز ما در استان کرمان بر مسئله اقتصاد مقاومتی استبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان،علیرضا رزم حسینی استانداری کرمان گفت :در استان سیاست اعتدال را دنبال کردیم و موفق شده از همه فعالان سیاسی در اداره استان و هرمان شویم.

وی افزود : خوشبختانه انتخابات امسال بدون حادثه و حاشیه و در کمال امنیت برگزار شد.

استاندار کرمان گفت : در استان تمرکز ما در مسئله اقتصاد مقاومتی است و خوشبختانه ۲۲ معین توسعه‌ی اقتصادی مسئولیتی استان را پذیرفتند و به بهترین شکل در حال انجام فعالیت‌های خود هستند.

وی افزود : امروز ۱۲۳۵ میلیارد تومان پروژه افتتاح و کلنگ زنی شد که ۸۶۰ میلیارد تومان پروژه افتتاح شدند.

رزم حسینی با اعلام اینکه ۲۱ هزار میلیارد تومان ظرفیت بخش خصوصی و ۳۷ هزار میلیارد تومان ظرفیت دولتی است گفت : درچهارسال گذشته بیش از ۷۰ هزار شغل پایدار وجود آوردیم که در سال ۹۵ تعداد ۳۲ هزار شغل پایدار در استان کرمانایجاد شده است .

وی به تنهایی در دست اجرا در استان کرمان اشاره کرد و گفت افزود : طرح نجات برای سکونت مردم حاشیه شهر در حال اجراست همچنین در بافت‌های قدیمی شه اقداماتی خوبی انجام گرفته در حوزه‌ی بهداشت و درمان هم ۲۵۰۰ تخت بیمارستانی توسط بخش غیردولتی در حال ساخت است.

رزمحسینی گفت :شورای پنجم هم در استان کار خود را آغاز کردند و مسئولیت سنگینی را در استان با توجه به پروژه‌هایی که شروع شده و ۷۰ درصد پیشرفت فیزیکی داشتند، برعهده دارند و باید پیگیر باشند .

وی افزود:استان کرمان استانی معدنی است که مسیرهای اصلی ریلی ساخته شده اما مسیرهای فرعی از معدن به ریل اصلی وجود ندارد و موافقت نانه ای بین وزیر و استاندار به امضارسید تا شرکت های صنعتی و معدنی خواهان این موضوع مشارکت کنند، با این امکان ۳۲ میلیون تومان بار می‌توانند از این طریق حمل شوند .
 
 
انتهای پیام/
 

رزم حسینی: درچهارسال گذشته بیش از ۷۰ هزار شغل پایدار وجود آوردیم

 
 
 
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار