پنجمین روز هفته دولت و بهره برداری از چندین طرح در مازندران

در پنجمین روز هفته دولت چندین طرح عمرانی با بیش از ۳۵ میلیارد تومان هزینه در مازندران بهره برداری شد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ، مجموعه گردشگری و تفریحی سلیمان تنگهر، استخر پرورش ماهی روستای آبُکسر، مدرسه ابتدایی تمام هوشمند نزهت، ع. آسفالت روستای بندار خیل از جمله طرح‌های بهره برداری شده امروز در ساری بود.


بهره برداری از کانال بتنی هدایت آب‌های سطحی، آسفالت روستای زرندین سفلی، طرح آبرسانی به روستای برما، خانه بهداشت بادابسر، پل محور شهید دلفان آذری، بهسازی معابر و روکش آسفالت روستا‌های کلمه، لش سر، پیشنبور و لایی به بندبن در نکا از دیگر طرح‌هایی بود که امروز بهره برداری شد.


عملیات بهسازی راه روستایی پایین احمدکلا، ساخت آزمایشگاه بهنمیر، بهره برداری خانه بهداشت خشکرود و خانه بهداشت گالشکلا کاله و برق نفتچال بابلسر نیز امروز انجام شد.


آغاز مرحله نخست عملیات تعریض و ایمن سازی جاده نظامی قائم شهر، بهره برداری از دو خانه بهداشت روستایی در افراکتی و المشیر، آسفالت راه روستا‌های قلزم کلا، حاجیکلا، افراپل، بالا لموک و پائین لموک، خطیرکلا، وسطی کلا و پائین جاده و یک واحد تولید جعبه‌های پلاستیکی محصولات کشاورزی با ظرفیت تولید دو میلیون سبد از جمله طرح‌های بهره برداری شده امروز در قائم شهر است.


۵ طرح تولیدی و خدماتی در آمل شامل بهره برداری از نخستین پایگاه سلامت اجتماعی در این شهرستان، کارگاه تولیدی کابینت و ام دی اف، کلینیک و مرکز مشاوره و نیز واحد تولیدی پوشاک مدارس و شرکت‌ها از دیگر طرح‌های امروز است.
۹ طرح عمرانی در شهرستان نور و نیز بهره برداری استخر پرورش ماهی قزل آلای رنگین کمان در روستای سنگ تجن نوشهر از دیگر طرح‌های پنجمین روز هفته دولت در مازندران است.


انتهای پیام/ آ

بهره برداری از طرح های  هفته دولت 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.