سومین روز هفته دولت

بهره برداری از طرح‌های میلیاردی در ۸ شهر مازندران

چندین طرح تولیدی، عمرانی و خدماتی همزمان با هفته دولت امروز در هشت شهر مازندران به بهره برداری رسید.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ، طرح‌های تولیدی، عمرانی و خدماتی، در مناطق و شهر‌های مختلف استان در سومین روز هفته دولت با حضور مسئولان بهره برداری شد.

 طرح پرورش ماهی سردآبی قزل آلا در دهستان نوده شهرستان آمل با ۳۰۰ متر مربع مساحت و سرمایه گذاری بیش از ۵۲۰ میلیون تومان و تولید سالانه ۴۰ تن ماهی قزل آلا، ۵ طرح عمرانی وزیربنایی شامل آسفالت راه‌های فرعی در روستا‌های فیروزکلا و کمدره به طول ۵ کیلومتر، جاده بین مزارع روستای آهنگرکلا، طرح هادی روستای سرخ کلا و کانال آبرسانی روستای شهنه کلا از توابع بخش دشت سر شهرستان آمل درمجموع با اعتبار ۲ میلیارد و ۳۵۰ میلیون تومان افتتاح و بیش از ۹۰۰ خانوار این روستا‌ها از مزایای این طرح‌ها بهره‌مند شدند.


 طرح  آسفالت راه روستایی در روستای سلامت سرا بخش سلمانشهر  شهرستان عباس آباد به طول ۱۵۰۰ و عرض ۶ متر با اعتبار یک میلیارد و هشتصد میلیون ریال و پروژه آسفالت راه روستای سجادیه (کرکاس) به طول هزار متر و عرض ۶ متر با اعتبار ۱۶۰ میلیون تومان و پروژه احداث کانال و کانیو به طول۱۵۰۰ متر با اعتبار ۴۶ میلیون تومان در روستای سلامت سرا بخش سلمانشهر به بهره‌برداری رسید.


بهره برداری از یک دهنه پل و آسفالت روستای گلیجان در شهرستان تنکابن با اعتباری بیش از ۱۱۰ میلیون تومان و افتتاح ساختمان دهیاری روستای گلیجان با زیر بنا ۸۰ متر مربع و اعتبار ۶۰ میلیون تومان آغاز شد.


 تعریض جاده بهشهر - زاغمرز به امیرآباد  و افتتاح کارخانه تابلو سازی برق صنعتی علا خزر فن آوران در شهرک صنعتی بهشهر باحضور استاندار مازندران و بهره برداری از دو خانه بهداشت روستایی در روستا‌های سرخ گریوه و پیته نو با ۲۲۰ میلیون اعتبار.


و در شهرستان سوادکوه، بهره برداری از ۵۵ کیلومتر روکش آسفالت راه‌های اصلی و فرعی و محور خطیرکوه با هزینه ۱۵ میلیاردتومان آغاز شد.


در شهرستان نکا، آسفالت قطعه سوم محورنکا-نیروگاه با ۲ میلیارد و ۷۰۰ میلیون تومان اعتبار، طرح هادی روستای اومال ۱ میلیارد و ۷۰۰ میلیون تومان و مدرسه ۱۲ کلاسه بهپاک ۲ میلیارد تومان افتتاح شد.

 یک واحد مسکونی  به مددجوی کمیته امداد در روستای ریکنده و پنج واحد مسکونی به مددجویان بهزیستی در شهرستان قائم شهر اهدا شد که برای ساخت آن‌ها ۱۱۸ میلیون تومان اعتبار هزینه شده است.


 روکش اسفالت روستای مهدیرجهدر شهرستان گلوگاه به طول سه کیلومتر با اعتبار ۳۰۰ میلیون تومان و خانه بهداشت روستائی با زیر بنای ۷۰ متر مربع با اعتبار یک صد میلیون تومان افتتاح شد.


همچنین عملیات فاز دوم بیمارستان ثامن الائمه گلوگاه در ۴ طبقه با اعتبار ۱۲ میلیارد تومان آغاز شد.


انتهای پیام/آ


بهره برداری از طرح‌های عمرانی در مازندران

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار