معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استانداری فارس خبر داد؛

بهره برداری از طرح‌های عمرانی در فارس

از طرح‌های عمرانی در استان فارس بهره برداری می‌شود.

بهره برداری از طرح‌های عمرانی در فارس

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز؛ یدالله رحمانی معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استانداری فارس در چهارمین روز از هفته دولت در مراسم افتتاح چند طرح عمرانی در شهرستان استهبان گفت: درهفته دولت یک هزارو ۵۰ طرح عمرانی با اعتباری بالغ بر ۵۱۶ میلیارد تومان در استان در حال بهره برداری است.

وی بیان کرد: از دهه فجر پارسال تا کنون، ۴۹۶ طرح عمرانی با اعتباری بالغ بر ۶ هزار میلیارد تومان در استان فارس افتتاح شده، و اگر این رقم بین ۱.۲ میلیون خانوار استان تقسیم شود به ازای هر خانوار رقمی بیش از ۵ میلیون تومان هزینه شده که در نوع خود بسیار قابل توجه است.

همچنین اصغر مسعودی نماینده مردم شهرستان‌های استهبان و نی ریز در مجلس شورای اسلامی هم در این مراسم بیان کرد: یکی از عمده‌ترین مشکلات استان فارس در حوزه سرمایه گذاری و اشتغال، نبود برخورداری مناسب سرمایه گذار از تسهیلات اداری بوده، و امید است، دولت دوازدهم به این مسئله توجه داشته باشد.

عضو کمسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: حمایت از شهرداری ها، دهیاری‌ها و اشتغال آفرینی در مناطق روستایی از موضوع‌های مورد توجه مجلس بوده که نقش اجرایی دولت در این زمینه بسیار موثر است.

محمد مهدی شرفی فرماندار شهرستان استهبان اضافه کرد: آبرسانی به روستا‌های قشم قاوی و خانه کت، اتمام دانشگاه دولتی و تکمیل پروژه راه آهن از جمله طرح‌ های عمرانی  هستند که به زودی عملیات اجرایی آن‌ها آغاز می‌شود.


انتهای پیام / ت

 ۵ میلیون تومان سرمایه گذاری به ازای هر خانوار

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.