سردار شرفی:

24 میلیون نفر سال گذشته به کلانتری ها مراجعه کرده اند/ راه اندازی بیش از 50 پاسگاه و کلانتری در مناطق حاشیه‌ای

رئیس پلیس پیشگیری ناجا گفت: سال گذشته حدود 24 میلیون نفر به کلانتری ها مراجعه کرده‌اند که با استفاده از فناوری‌ها می‌خواهیم این مراجعات را کاهش دهیم.

24 میلیون نفر سال گذشته به کلانتری ها مراجعه کرده اند/ راه اندازی بیش از 50 پاسگاه و کلانتری در مناطق حاشیه‌ایبه گزارش گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان؛ سردار محمد شرفی رئیس پلیس پیشگیری ناجا صبح امروز(دوشنبه) در حاشیه همایش کوپ شرق استان تهران ضمن تبریک به مناسبت هفته دولت و گرامی داشت یاد و خاطره شهیدان رجایی و باهنر در جمع خبرنگاران اظهار داشت: بعد از شرفیابی فرماندهان عالی رتبه ناجا در تاریخ 13 مهر 94 خدمت فرمانده معظم کل قوا، معظم له به لحاظ میزان و سطح ارتباط کلانتری ها با مردم فرمودند« به کلانتری ها توجه ویژه ای شود »که پس از صدور این فرمان فرمانده ناجا طی دستوری تشکیل شورای عالی تحول در کلانتری و پاسگاه ها در پلیس پیشگیری ناجا را صادر کرد.

سردار شرفی افزود: 9کمیته برای این شورا در نظر گرفته شد که کمیته اول کمیته ساختار و نظامات و وظیفه اش بررسی و مطالعه به منظور توسعه ساختارهای کلانتری و پاسگاه ها به ویژه در مناطق جرم خیز و حاشیه نشین و مناطق دور دست است که طبق بیانات رهبری فضائل نیروی انتظامی همه جا باید دیده شود.

وی گفت:خوشبختانه تا این لحظه اقدامات بسیار خوبی صورت گرفته و نیروی انتظامی تنها سازمانی است که فرمان دارد نسبت به توسعه ساختارهای خود اقدام کند.

رئیس پلیس پیشگیری ناجا بیان داشت: در برخی از مناطق مخصوصا مناطق حاشیه ای از زمان صدور فرمان بیش از 50 پاسگاه یا کلانتری ایجاد و یا از نظر کمیت ساختار، افزایش پیدا کرده است به منظور ارائه خدمات آسان و بی منت و کم هزینه به مردم ، یک سری نظامات نیز بایستی اصلاح می شد که به این فرایندها توجه بیشتری شده است.

سردار شرفی تاکید کرد: یکی از اصلی ترین برنامه های ما برگزاری کلاس های استانداردسازی و تعالی رفتار است و امسال13 هزار نفر از کارکنان کلانتری ها در کلاس تعالی و استانداردسازی رفتار شرکت می کنند که بخشی از آن ها یعنی حدود 5 هزار نفر آمده اند و بقیه طی برنامه انجام خواهد شد.

وی با بیان اینکه در حوزه فناوری و تکنولوژی اقدامات خوبی صورت گرفته، گفت: ما به جای عامل انسانی بیشتر از تکنولوژی استفاده خواهیم کرد که هم اکنون 40 اقدام فناورانه پیش بینی و برنامه ریزی شده که در حال حاضر 10 اقدام در هفته نیروی انتظامی به مرحله رونمایی می رسد.

رئیس پلیس پیشگیری ناجا در پایان بیان داشت: سال گذشته حدود 24میلیون نفر به کلانتری ها مراجعه کرده‌اند که با استفاده از فناوری ها می خواهیم این مراجعات را کاهش دهیم و در نظر داریم 6 میلیون نفر از مراجعان کاهش پیدا کنند و در ازای آن از طریق برون سپاری برخی فعالیت ها و همچنین ارائه خدمات از راه دور برنامه ها انجام شود.

انتهای پیام/

شرکت 13هزار نفر از کارکنان ناجا در کلاس تعالی و استاندارد سازی رفتار

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار