سردار رحیمی:

۱۰۱ سارق حرفه‌ای در ۲۴ ساعت گذشته دستگیر شده اند

فرمانده انتظامی تهران بزرگ از طرح ضربتی مجموعه پلیس طی ۲۴ ساعت گذشته خبرداد و گفت سارقان تا این لحظه به ۹۰۰ فقره سرقت اعتراف کرده اند.

۱۰۱ سارق حرفه‌ای در ۲۴ ساعت گذشته دستگیر شده اندبه گزارش گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان؛ سردار حسین رحیمی فرمانده انتظامی تهران بزرگ به بیان جزئیات عملیات مأموران انتظامی پایتخت پرداخت و اظهارداشت: در عملیاتی که از 24 ساعت گذشته همکاران خدوم و پرتلاش، کارآگاهان پلیس آگاهی، پلیس پیشگیری و یگان امداد انجام دادند موفق شدیم 101 سارق حرفه‌ای را که اغلب سابقه‌دار بوده اند، دستگیر کنند.

فرمانده انتظامی تهران بزرگ تصریح کرد: در این طرح عملیاتی پلیس، 28 باند سارق متلاشی شدند که 16 باند آن 60 درصد کیف‌قاپی‌ها و زورگیری‌های پایتخت را انجام می‌دادند.

این مقام ارشد انتظامی پایتخت با بیان اینکه  تا این لحظه دستگیرشدگان به 900 فقره سرقت اعتراف کرده‌اند و اموال کشف شده ارزش ریالی‌اش حدود یک میلیارد تومان برآورد شده است،اعلام کرد: بازجویی‌ها، اخذ سوابق و اعترافات ادامه دارد چرا که بسیاری از این سارقان امروز صبح دستگیر شده‌اند.

وی با بیان این مطلب که عملیات‌های پلیس بی وقفه و با شدت ادامه دارد تا وضعیت مطلوبی در تهران حکم‌فرما شود، تاکید کرد: وظیفه ما مبارزه، مقابله و برخورد است و امیدواریم رضایت مردم را کسب کنیم.

سردار رحیمی گفت: وضعیت امروز پایتخت وضعیت قابل قبولی است.

 

دستگیری 206 خرده فروش مواد مخدر

به گزارش گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان؛ سردار حسین رحیمی فرمانده انتظامی تهران بزرگ به جزئیات عملیات مأموران پایتخت پرداخت و اظهارداشت: برخورد با خرده فروشان و معتادان متجاهر از روز گذشته توسط مأموران مبارزه با مواد مخدر و پلیس پیشگیری به مرحله اجرا گذاشته شده است.

فرمانده انتظامی تهران بزرگ تصریح کرد: در این طرح تا این لحظه 206 نفر خرده فروش دستگیر شده‌اند.

وی گفت: این طرح در کلانتری‌های 5،8 و 10 یعنی در مناطق جنوب غرب تهران، میدان آزادی، خیابان هاشمی، یافت آباد اجرا شده و 115 کیلو انواع مواد مخدر کشف و ضبط شده است.

وی افزود: در این طرح 130 معتاد متجاهر نیز دستگیر شد که برای بازپروری به مجموعه بهزیستی و مجموعه‌های وزارت بهداشت در فشافویه تحویل داده شد.

فرمانده انتظامی تهران بزرگ گفت: طرح مبارزه با قاچاقچیان مواد مخدر و معتادان متجاهر با شدت و قوت روزانه در تمام نقاط تهران و معابر آلوده با اشراف اطلاعاتی کامل به مرحله اجرا خواهد رسید.

سردار رحیمی ادامه داد: خیلی از سارقان در بخش مواد مخدر یا فعالیت می‌کنند یا آلوده هستند و بسیاری از آنها در سرقت‌های خرد و زورگیری‌ها توسط این افراد شرکت دارند.

فرمانده انتظامی تهران بزرگ تاکید کرد: طرح برخورد با مواد فروشان و معتادان متجاهر با شدت و قوت در تهران اجرا خواهد شد.

وی در پاسخ به پرسشی با این مضمون که خانواده‌ها چگونه معتادان متجاهر یا خرده فروشان مواد مخدر در محله خود را به پلیس اطلاع دهند، اظهارداشت: شهروندان می‌توانند اطلاعات خود را در این خصوص به پلیس مواد مخدر یا 110 اطلاع دهند.

فرمانده انتظامی تهران بزرگ میزان مواد مخدر از نوع شیشه کشف شده در این طرح را 6 کیلوگرم اعلام کرد.

انتهای پیام/

 

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
هموطن
۱۴:۱۴ ۰۶ شهريور ۱۳۹۶
خداروشکر دستگیر شدند
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۲۹ ۰۶ شهريور ۱۳۹۶
باید این سارقان را راهی زندان کرد
آخرین اخبار