پیوندی در مراسم تودیع و معارفه رئیس دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی؛

تحت پوشش بودن ۵۳ درصد استان تهران در حوزه سلامت

رئیس سابق دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی گفت: مسئولیت ۵۳ درصد سلامت استان تهران بر عهده دانشگاه شهید بهشتی بوده و این مرکز آموزشی، خدمات بهداشتی درمانی خوبی را به مردم داده است.

تحت پوشش بودن ۵۳ درصد استان تهران در حوزه سلامتبه گزارش خبرنگار حوزه بهداشت و درمان گروه علمی پزشكی باشگاه خبرنگاران جوان؛ علی اصغر پیوندی رئیس سابق دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی‌ صبح امروز‌ در مراسم تودیع و معارفه‌ رؤسای سابق و جدید دانشگاه علوم پزشکی شهید‌ بهشتی اظهار کرد: اهتمام ویژه‌ رئیس جمهور به سلامت همزمان با ابلاغ‌ سیاست‌های کلی مقام معظم‌ رهبری طرح تحول نظام سلامت در کشور اجرا شد و دستاوردهای‌ چشمگیری‌ در پی داشته و موجب رضایت‌ مردم با وجود منابع ناپایدار‌ بود که جامعه حلاوت و شیرینی این طرح را زودتر از برنامه از پیش تعیین شده چشید‌ند.

 وی بیان کرد: دانشگاه شهید بهشتی 16 هزار کارمند، 1300 عضو هیأت علمی، 64 مرکز تحقیقاتی، 405 پایگاه آموزشی داشته و 53 درصد‌ استان تهران را از نظر سلامت‌ تحت پوشش دارد و به مردم خدمات بهداشتی و درمانی ارائه می‌دهد.

رئیس سابق دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی‌ عنوان کرد: ترویج‌ همکاری‌، همگر‌ایی، جوان‌گرایی و توازن در مأموریت‌ها و پایبندی به قانون در این مدت به خوبی انجام شده است.

 وی تأکید کرد: در این دوره ما شاهد سطح‌بندی دانشگاه بودیم، همچنین نظام آموزشی مجازی طراحی و راه‌اندازی شد و دانشگاه شهید بهشتی بالاترین‌ رتبه‌های پژوهش‌ را کسب کرده است.

 پیوندی با بیان اینکه 75 درصد سرانه مقالات ارجاعی‌ مربوط به دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی است، ادامه داد: افزایش تسهیلات و راه‌اندازی 2 پژوهشکده‌ جدید، مراکز رشد و همچنین راه‌اندازی اتاق تمیز‌ و همکاری‌های پژوهشی از جمله اقدامات مهم این دانشگاه در طول 4 سال گذشته محسوب می‌شود.

 وی یادآور شد: راه‌اندازی مراکز خدمات ژنتیکی‌، ایجاد 200 مرکز و پایگاه‌های بهداشت و فضای بیمارستانی‌ به خوبی انجام شده به طوری که در طول 25 سال گذشته‌‌ از چنین پیشرفتی‌ برخوردار نبوده است.

انتهای پیام/

ایجاد همگرایی و جوانگرایی در دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.