معاون فرهنگی اجتماعی بنیاد شهید و امور ایثارگران استان اصفهان

رسانه‌ها با نقد صحیح و به‌جا به ارتقای جایگاه استان اصفهان کمک کنند

نباید به حد و اندازه کنونی خود قانع باشیم و با توجه به پیشتاز بودن مردم اصفهان در دهه نخست انقلاب و جنگ لازم است در این زمینه هم بیشتر فعالیت کنیم.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،معاون فرهنگی اجتماعی بنیاد شهید و امور ایثارگران استان با اشاره به نخستین نمایشگاه رسانه‌های دیجیتال اظهار داشت: اینکه نسل جوان در این نمایشگاه با رسانه‌های مختلف آشنا می‌شوند امری بسیار پسندیده است اما لازم است رسانه‌ها دستگاه‌های اجرایی و فرهنگی را بیشتر نقد کنند.

سید علی قریشی  با بیان اینکه امیدواریم مسئولان به خوبی حق مردم اصفهان را ادا کنند، افزود: مردم اصفهان از قبل و بعد از انقلاب اسلامی و دوران دفاع مقدس تاکنون در تمام ابعاد به خوبی ایفای نقش کردند اما مسئولان حق مردم را ادا نکردند و امروزه جوانان دغدغه‌های بسیاری دارند.

وی تصریح کرد: طراز استان اصفهان در حد و اندازه مردم ما نیست و مسئولان باید در این راستا تلاش کنند و قدردان مردم باشند.

قریشی با اشاره به نقش مردم در رسانه‌ها گفت: مردم ما بسیار هوشمندانه در زمینه‌های مختلف اجتماعی فعال هستند و حضور فعال نسل جوان در خبرگزاری‌ها حاکی از این است که آن‌ها به خوبی موضوعات را رصد می‌کنند اما لازم است بیشتر فعالیت کنند.

معاون فرهنگی اجتماعی بنیاد شهید و امور ایثارگران استان با بیان اینکه رسانه‌ها باید با نقد درست و به‌جا جایگاه استان اصفهان را ارتقا بخشند، اظهار داشت:  نباید به حد و اندازه کنونی خود قانع باشیم و با توجه به پیشتاز بودن مردم اصفهان در دهه نخست انقلاب و جنگ لازم است در این زمینه هم بیشتر فعالیت کنیم.

وی افزود: زمانی که فرماندهان جنگ دفاع مقدس استان‌های هم جوار همچون همدان و تهران و کرمان از بچه‌های اصفهان انتخاب می‌شدند اکنون هم باید همان راه ادامه پیدا کند تا اصفهان مثل همیشه بدرخشد.

قریشی گفت: در 2 دهه گذشته نسبت به استان اصفهان کوتاهی شده و این استان درجا زده است لیکن ما باید کاری کنیم که نسل جوان به نظام و باورهای ارزشی‌مان بیشتر امیدوار شوند.

معاون فرهنگی اجتماعی بنیاد شهید و امور ایثارگران استان اصفهان با اشاره به نقش رسانه‌ها در انتشار اخبار مربوط به شهید حججی گفت: ما شاهد بودیم اگر رسانه‌ها برای شهید حججی ورود پیدا نمی‌کردند این رویداد به این خوبی در سطح ملی و جهانی مطرح نمی‌شد و رسانه‌ها در این زمینه کار بسیار ارزشمندی انجام دادند.

 

انتهای پیام/م

برگزاری نمایشگاه رسانه‌های دیجیتال

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.