معاون پشتیبانی و اداری مالی وزارت ورزش و جوانان؛

اختصاص اعتبار 1400میلیاردی به وزارت ورزش و جوانان

معاون پشتیبانی و اداری مالی وزارت ورزش و جوانان گفت: اعتباری بالغ بر 1400میلیارد تومان به وزارت ورزش و جوانان اختصاص یافت.

اختصاص اعتبار 1400میلیاردی به وزارت ورزش و جوانانبه گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سمنان؛ سید علی آقازاده معاون پشتیبانی و اداری مالی وزارت ورزش و جوانان گفت: وزارت ورزش و جوانان در هفته دولت بیش از 150 میلیارد تومان در قالب 130 پروژه مختلف در سراسر کشور افتتاح می‌کند.

وی با اشاره به برنامه 4 ساله وزارت ورزش در دولت دوازدهم افزود:  وزارت ورزش و جوانان رسیدگی به امور جوانان را یکی از مهم‌ترین رویکردها و در اولویت اول خود قرار داده است.

آقازاده تصریح کرد: لایحه دولت در وزارت ورزش و جوانان برای تفکیک فعالیت دو حوزه ورزش و جوانان سیاست‌گذاری کرده است که این مهم در مجلس شورای اسلامی در حال بررسی است.

وی با تأکید بر اینکه وام ازدواج  یکی از مهم‌ترین اقدامات دولت در حمایت از امور جوانان است اظهارداشت: در سال 92 میزان وام ازدواج جوانان کمتر از دو هزار میلیارد تومان بود اما اکنون این مبلغ به 10 هزار میلیارد تومان رسیده است.

معاون پشتیبانی و اداری مالی وزارت ورزش و جوانان بابیان اینکه سمن‌های ورزشی در سال 92 کمتر از 500 عدد بوده است افزود: این مهم در سال 96 به 9 هزار و 800 سمن ارتقا یافت که پیش‌بینی می‌شود میزان سمن‌ها تا سال 1400 به بیش از 10 هزار سمن ارتقا یابد.

وی گفت: میانگین سنی مدیران وزارت ورزش و جوانان بین 5 تا 8 سال کاهش می‌یابد و این مهم پاسخگوی مطالبات مردم کشور است.


انتهای پیام/ م


اعطای تسهیلات به وزارت ورزش و جوانان استان سمنان

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار